Convertor Valutar

Curs valutar

Vremea in tara

Sondaj

Care credeti ca e cea mai buna masura pentru iesirea din recesiune?
 

Utilizatori online

Avem 40 vizitatori online
zonia.ro
Arhivatorul.ro
Ce este seo si de ce avem nevoie de el?

Ce-este-seo-si-de-ce-avem-nevoie-de-el

Suntem siguri ca ati auzit destul de des utilizandu-se termenul de SEO, dar este destul de probabil sa nu stiti ce anume inseamna si prin urmare vom incepe cu inceputul.

Atunci cand vorbim despre optimizare seo ne referim in primul rand la optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare si pentru o mai buna pozitionare in rezultatele acestora.

Termenul acesta este prescurtarea de la search engine optimization. Procesul de promovare web si de optimizare a site-urilor are drept scop pozitionarea site-urilor pe primele pagini printre rezultatele pe care un motor de cautare le poate afisa. Aici este vorba despre cazul unei cautari tinand cont de mai multe cuvinte cheie.

Pentru ca mai mult de jumatate dintre vizitatorii unui site cauta pe Google si asa ajung sa ne viziteze SEO a devenit extrem de important. In prezent motoarele de cautare sunt o parte indispensabila pentru persoanele care folosesc internetul. In acest sens motivul este evident.


Un motor de cautare va furniza instantaneu rezultatele care corespund cautarilor userului. A aparea printre primele rezultate in motoarele de cautare inseamna sa va pozitionati in primul rand pe prima pagina iar acest lucru nu este atat de simplu.

Lucrurile se complica pentru ca sunt putini utilizatori care stiu exact ce vor sa caute si sunt si mai putini care sunt dispusi sa intre pe zeci si sute de rezultate afisate de catre un motor de cautare. Tocmai de aceea s-a inceput discutia despre optimizarea site-ului pentru un motor de cautare.

Ceea ce va trebui sa luam in calcul este faptul ca un site va trebui sa fie pe prima pagina de Google pentru a fi accesati de utilizatori si ca foarte rar se intampla ca un utilizator sa ajunga si pe pagina doi.

Cautarile pentru care un site trebuie sa apara pe prima pagina sunt reprezentate de cuvinte si expresii cheie cat mai generale dar si cat mai competitive. Daca toate aceste conditii sunt indeplinite e imposibil ca traficul spre site sa nu creasca.

Prima etapa din procesul de optimizare este analiza si planificarea expresiilor cheie pe care le utilizeaza audienta unui site si care au legatura cu produsele ori cu serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza.

Primul pas este de altfel si unul din cele mai importante din tot procesul de optimizare pentru ca va permite sa va adresati exact audientei care va maximizeaza rentabilitatea pentru investitie. Va putem ajuta sa alegeti cele mai bune cuvinte cheie tinand cont de frecventa de cautare si de relevanta lor pentru un anumit site.

Ulterior se va analiza si concurenta. Pozitionarea in top pe motoarele de cautare este un domeniu foarte competitiv pentru ca sunt nenumarate companii care au ca target aceleasi cuvinte si aceeasi audienta.

Cu ajutorul unei analize bune a minusurilor si plusurilor concurentei aveti posibilitatea de a descoperi metodele de depasire ale acestora pentru o anumita afacere.

Campania de seo va analiza profund concurenta pentru toate expresiile cheie dorite si va va ajuta sa implementati strategii pentru optimizare care sa va duca in topul cautarilor dar care sa va si mentina in acea pozitie.


 
Sam Walton -creatorul WalMart

sam walton, walmartSam Walton a inceput sa faca afaceri in comertul en detail in 1945, cand a preluat pe o perioada de 5 ani un magazin falimentar al companiei Ben Franklin.
Dupa 5 ani magazinul era prosper, gratie relatiilor speciale de aprovizionare pe care le formase Sam si care ii permisesera scaderea semnificativa a preturilor catre clienti.
Apoi si-a deschis propriul magazin in Bentonville, un oras cu 3.000 de locuitori din Arkansas. Ideea sa era ca intr-un spatiu cat mai generos sa aplice o tehnica noua de vanzare care aparuse in Minnesota: autoservirea.

Citeşte mai mult...
Afacerea zilei este un portal despre afaceri care cuprinde in structura propuneri de afaceri, povesti de succes, tipuri de contracte, francize, afaceri la cheie si stiri economice, din finante, auto, turism, imobiliare. Copywright of Dan Bradu .ro -Za Blog