Convertor Valutar

Curs valutar

Vremea in tara

Sondaj

Care credeti ca e cea mai buna masura pentru iesirea din recesiune?
 

Utilizatori online

Avem 66 vizitatori online
zonia.ro
Arhivatorul.ro
Cum pregatiti un iPhone inainte de a ajunge in service?

Cum-pregatiti-un-iPhone-inainte-de-a-ajunge-in-service Apple reprezinta una din cele mai puternice companii din domeniul IT, fiind brandul care a castigat foarte mult teren in ultimii 10 ani. Garantia o reprezinta insasi numele companiei si ale produselor sale, fie ca este vorba de iPhone, iPad, etc. Pentru a-si fideliza clientii, Apple se bazeaza pe servicii de inalta calitate si cand vine vorba de service-urile post-garantie. Acestea sunt la un nivel foarte inalt, reusind sa pastreze standardele companiei Apple.

Specialistii din service-urile Apple va asigura cele mai bune servicii de reparatii ale produselor companiei. Vom enumera in continuare cateva dintre acestea: diagnoza si reparatia in garantie si post-garantie; instalari de software; recuperare de date; curatare echipamente; upgrade-uri hardware; inchiriere echipamente Apple; consiliere in utilizarea produselor pentru prevenirea defectelor;

Totusi specialistiii din service Apple va recomanda sa urmati cativa pasi inainte de a va prezenta la acestia: inlaturarea carcaselor, foliilor sau huselor; realizarea unui back-up de date; dezactivarea echipamentului din cont iCloud (logare pe icloud.com si find cu Apple ID-ul dumneavoastra, apoi selectati dispozitivul care trebuie dezactivat sau scos din cont, daca dispozitivul nu este conectat, faceti click pe Remove din cont, daca acesta este conectat, faceti click pe Erase, iar cand stergerea s-a incheiat, faceti click pe Remove din cont); deparolarea echipamentului;

In cazul unui iPhone pasii specifici de urmat sunt urmatorii:

Pentru a se putea realiza o diagnoza cat mai precisa sunteti solicitati sa nu stergeti sau sa nu resetati complet echipamentul, pentru a nu se pierde istoricul de functionare necesar unei diagnoze; datele cu carcater personal le puteti elimina folosind procedura urmatoare: efectuati back-up complet (local pe computer/in iCloud).

Dezactivati orice functionalitate de back-up automat, apoi eliminati manual toate datele cu caracter personal de pe iPhone-ul; pasul urmator consta in eliminarea manuala a tuturor  contactelor, mesajelor, filmelor, melodiilor, pozelor etc., deconectand apoi smartphone-ul din toate conturile in care acesta este autentificat (iCloud, AppStore, iTunes Store, etc.); ultimul pas este eliminarea manuala a tuturor conturilor de e-mail, Google, Facebook, Twiter, etc. 

De regula un service Apple nu este responsabil pentru: efectuarea pasilor prezentati mai sus care trebuie efectuati inaintea trimiterii iPhone-ului in service; eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu, si anume folie, carcasa, husa, care a fost indepartat inainte de trimiterea produsului in service; pierderea datelor personale in urma unui proces de service; deparolarea echipamentului, orice echipament parolat care este trimis in service nu mai beneficiaza de ordinea de procesare a cazurilor de service.

In service Apple sunt reparate in garantie si in afara garantiei echipamente ale producatorului: sisteme de calcul si diferite accesorii Apple ( toate modelele de calculatoare de birou si modelele portabile ); iPod orice tip de model si accesoriile aferente acestuia; iPad si toate accesoriile aferente; iPhone si accesoriile aferente, acestea trebuie sa fie marca Apple.

Profesionalismul de care dau dovada cei de la Apple este necesar sa se observe si in calitatea reparatiilor care pot fi executate si in service iPhone Bucuresti. De aceea producatorul prefera sa realizeze reparatii prin service-urile sale care au un standard ridicat al calitatii.

 
Sergey Brin si Larry Page- fondatorii Google

google, sigla google  Povestea lui Larry Page si Sergey Brin - multimiliardarii care poarta pantaloni scurti si care au fondat o companie care a depasit capitalizarea bursiera a General Motors sau Ford.
 
In 1999, cand ideea de Internet era pe buzele tuturor, doi pusti de 25 de ani isi propuneau sa realizeze un computer la fel de complex ca acela din Star Trek, care sa dea intotdeauna raspunsul exact la orice fel de intrebare. Si asta in numai o fractiune de secunda.
 
Parea putin probabil ca Page si Brin vor reusi in ceea ce isi propun. Principalul lor competitor - Yahoo! Inc - era deja o companie redutabila, cu rezultate financiare solide si care avea cativa ani buni de experienta pe piata. Ceea ce - in lumea extrem de dinamica a Internet-ului - poate insemna enorm.

Si-au dat insa seama ca exista posibilitati enorme de a imbunatati experienta de cautare online. Primele motoare de cautare, care sortau paginile pe baza analizei cuvintelor cheie si a pozitiilor lor in document, se dovedeau depasite odata cu expansiunea web-ului. Cei doi au gasit, ca posibil raspuns, solutia de a lua in calcul miliardele de linkuri intre paginile web.
Citeşte mai mult...
Afacerea zilei este un portal despre afaceri care cuprinde in structura propuneri de afaceri, povesti de succes, tipuri de contracte, francize, afaceri la cheie si stiri economice, din finante, auto, turism, imobiliare. Copywright of Dan Bradu .ro -Za Blog