main-22

Agentiile de media, impacate cu afacerile din 2009

0 Shares
0
0
0
main-22Agentiile de media, motoarele cresterii pietei de publicitate de anul trecut, vor inregistra anul acesta afaceri care nu depasesc cu mult cifrele din 2008, potrivit reprezentantilor agentiilor din piata locala.

Zenith Media estimeaza ca afacerile agentiei nu vor depasi cifrele din 2008, cu toate ca preconizeaza o scadere sub media pietei.
“Pe o piata media in scadere fata de anul trecut, cu vizibilitate scazuta de la o luna la alta, suntem, si vom fi la nivel de an, sub 2008”, a declarat, pentru Curierul National, Maria Tudor, Managing Director Zenith Media. Totodata, aceasta ne-a mai spus ca din punctul de vedere al investitiilor, “clientii au performat diferit din cauza scaderilor majore (in unele cazuri absenta din mass-media) ale celor din industrii grav afectate de criza, prin urmare am incercat sa compensam prin atragerea de noi clienti”.
“Avem o pozitionare actuala (The ROI Agency), careia ii dam viata atat prin eficienta si focus, dar si prin valoare adaugata. Si cred ca acestea au convins cei 10 noi clienti sa ne aleaga ca parteneri media. Avem o toamna activa, continuam sa venim cu propuneri interesante raspunzand nevoilor clientilor nostri, deci ne asteptam sa scadem sub media pietei”, a incheiat Maria Tudor.


Pentru Brand Conection, criza a determinat franarea unor proiecte

Pentru Brand Conection, criza a determinat franarea unor proiecte, totusi planul de extindere a business-ului inceput din 2008 a dus la consolidarea afacerilor.
“Dupa o analiza a evolutiei Brand Connection in ultimii ani, inca din primele luni ale lui 2008 am inceput implementarea unui plan de extindere a business-ului. Concretizarea unora dintre aceste proiecte de dezvoltare in 2009, an de criza, a venit ca un fenomen natural pentru ca mare parte din demersuri fusesera initiate cu mult timp inainte”, a declarat pentru Curierul National Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection. Astfel, agentia si-a consolidat 3 paliere importante ale business-ului: echipa, expertiza si new business.
“In 2009, echipa Brand Connection este mai numeroasa cu 3 membri ajungand la 15 angajati, portofoliul de servicii s-a consolidat prin dezvoltarea unui unit dedicat exclusiv proiectelor de digital & creative media, iar componenta de new business este in plina dezvoltare gratie aliantei strategice incheiate cu Draft FCB in luna martie a acestui an”, a mai spus Ileana Tomescu, care a mai adaugat ca evident, criza a insemnat si franarea unora dintre proiecte insa, in mare ele au constituit un propulsor al afacerilor Brand Connection in 2009.
“Pana in momentul de fata, inregistram o crestere de 65% a billingsurilor fata de anul 2008 si cred ca pana la sfarsitul anului acest indice va mai creste”, a incheiat aceasta.

Universal McCann: Climatul economic s-a resimtit si in cifra noastra de afaceri

Universal McCann considera ca, contextul economic dificil a dus la micsorarea cifrei de afaceri. “Asa cum era de asteptat, climatul economic dificil s-a resimtit si in cifra noastra de afaceri. Pentru acest an ne asteptam la o scadere a cifrei de afaceri, dar crestere in ceea ce priveste cota de piata”, a declarat pentru Curierul National, Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann, adaugand ca agentia a castigat multi clienti printre care se numara Caroli, Dedeman, Toshiba si Niran.
In plus, acesta a mai afirmat ca in ultimii 5-6 ani, Universal McCann a pierdut un singur client intr-un pitch local.

Media Investment va incheia anul cu cifre bune

Cifra de afaceri a agentiei Media Investment din 2009 va fi aceeasi ca cea de anul trecut. “Pentru noi, atat in companiile de media cat si in ansamblul The Group este important ca ne-am sporit cota de piata in 2009 fata de anul trecut. Cifra de afaceri va fi cam aceeasi, iar profitul cu 10-15% mai mic decat anul trecut”, ne-a spus Mihaela Nicola, Chief Executive Officer The Group. Totodata, aceasta ne-a mai spus ca desi unii dintre clenti au fost mai rezervati in investitii publicitare, Media Investment si-a adaugat in portofoliu si branduri noi, foarte active in 2009 (Terapia, Henkel, Ikea, Cosmote, Hochland etc.), asfel agentia va incheia anul cu cifre foarte bune, apropiate de cele de anul trecut.

2009 a fost un an mai bun pentru Starcom MediaVest

2009 a fost un an mai bun pentru Starcom MediaVest, agentii estimand un avans al cifrei de afaceri sustinut de marirea portofoliului de clienti. “Cifra de afaceri a Starcom MediaVest Group va creste in acest an, comparativ cu anul 2008”, a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group. In plus, acesta ne-a explicat ca aceasta majorare este datorata maririi portofoliului de clienti si bineinteles a cotei de piata. “Totodata, Starcom MediaVest si-a extins si portofoliul de servicii, marind semnificativ divizia digitala”, a incheiat acesta.
Sursa: business.rol.ro
0 Shares
You May Also Like