Alege o parola si o asigura! Nu aveti nevoie de un trol care sa tina cont de contul dvs. si sa dezmembreze reputatia la care ati lucrat si care este atat de greu de construit.
Alegeti-va interesele. Acest lucru va ajuta cu urmatorul pas, unde Twitter va va oferi sugestii despre persoanele pe care le puteti urmari. De asemenea, puteti sari peste aceste doua cuvinte spunand „sariti pentru moment” in coltul din dreapta sus.
Odata ce va aflati pe Twitter, dati clic pe silueta gri de langa butonul „Tweet” din partea dreapta sus a ecranului si dati clic pe „Setari si confidentialitate”. In partea de sus, puteti alege un nume de utilizator care va place.
Acesta va fi numele dvs. de utilizator iar oamenii va pot notifica tastand @ in fata numelui dvs. de utilizator intr-un tweet. Alegeti ceva care va place sau si ceva usor de retinut pentru altii.
Alege un avatar. Imaginea implicita este o silueta, dar poti sa-ti faci avatarul tot ce vrei (fata ta, un caine pe un skateboard, posibilitatile sunt nesfarsite).
Trebuie doar sa dati clic pe silueta si sa mergeti la „Profil” si apoi sa dati clic pe „Editati profilul” din partea dreapta, sub bara albastra. Puteti actualiza si fotografia de antet din acest loc. Asigurati-va ca cititi regulile Twitter pentru imagini de avatar pentru a va asigura ca ceea ce alegeti nu este in neregula.
Scrie-ti biologia. Poate doriti sa listati locul in care lucrati, sa traiti sau o linie dintr-un poem favorit din bio. Aceasta este adresa scurta care permite potentialilor adepti sa stie cine esti si ce ai de gand sa tweetezi.
Puteti incepe sa publicati infografice pe Twitter
Incercarea de a face sens muntilor si oceanelor de date care fac parte din lumea cunoasterii din cauza calculatoarelor, a telefoanelor mobile si a web-ului este o provocare zilnica.
Daca te intrebi ce sunt infograficele iti explicam noi. Acestea sunt un amestec de design, scriere si analiza care sunt ideale pentru o prezentare de date mari.
Infographicele reprezinta un mediu de comunicare convingator vizual care a reusit sa poata comunica date complexe intr-un format vizual care este potential viral.
Ele iau date si le prezinta intr-o scurta descriere.
„Infographics” este o modalitate eficienta de a combina cele mai bune dintre texte, imagini si design pentru a reprezenta date complexe care spun o poveste care cere sa fie impartasita.
Pe cont propriu, textul si grafica sunt metode utile dar imperfecte pentru comunicare. Limba scrisa permite un numar aproape infinit de combinatii de cuvinte care permit o analiza profunda a conceptelor, insa se bazeaza in mare masura pe capacitatea cititorului de a procesa aceste informatii.
Graficele pot fi mai usor de citit, dar sunt mai putin eficiente in comunicarea conceptelor abstracte si complicate. … combinarea textului si graficii permite comunicatorilor sa profite de punctele forte ale fiecarui mediu si sa diminueze slabiciunile fiecarui mediu. Mai multe informatii despre promovare si tehnologie puteti gasi pe Bee’s Blog.