Care-ar-fi-cateva-etape-necesare-scrierii-articolelor-SEO

Care ar fi cateva etape necesare scrierii articolelor SEO?

0 Shares
0
0
0

Care-ar-fi-cateva-etape-necesare-scrierii-articolelor-SEOIn continuare va vom prezenta cateva recomandari pentru a redacta articole optimizate, pentru ca tipul acesta de redactare nu este foarte simplu, trebuie sa se tina cont de anumite etape, si mai ales esential este faptul ca SEO trebuie luat in calcul nu dupa compunerea de articole seo, ci categoric inainte.

• Defineste scopul articolului SEO – foarte important este sa cunosti scopurile pentru care orice articole SEO trebuie redactate, pentru ca exista articole pentru promovarea noutatilor despre o companie si serviciile sale, sau despre produsele unui magazin online.
• Cauta cele mai potrivite cuvinte cheie – un fel de temelie pentru SEO, in consecinta, alege cuvintele tastate de oameni in motoarele de cautare cand doresc sa afle informatii despre un produs sau un serviciu.
• Ce continut vei redacta – te vei pune in pozitia vizitatorului pentru a intelege ce intentii are acesta cand citeste un articol, continutul trebuind sa satisfaca intentia vizitatorului, adica sa fie interesant, util, si nu doar un continut care sa respecte conditiile Google.
• Lungimea articolului – dupa ce ai cautat cuvantul cheie pe Google, te poti gandi ca articolul SEO trebuie sa aiba cel putin 500 de cuvinte pana la 1000 de cuvinte, dar si imagini si video.
• Crearea continutului – atentie la redactarea articolului pentru ca acesta este fundamental in scopul atragerii cititorilor, pe langa respectarea aspectelor gramaticale, a logicii cu care este redat, folosirii informatiilor obtinute, a paragrafelor, formatarilor, a subtitlurilor, punerea link-urilor interne si externe.
• Optimizarea articolului – revizuieste SEO articolul inainte de publicare, avand in vedere meta-descrierile sau descrierea scurta adica textul care apare pe Google in urma unei cautari sau URL-urile friendly, cum ar fi de exemplu la publicarea articolului in WordPress, care va crea automat link-ul articolului.
• Vizualizarea articolului SEO – distribuiti articolul pe canalele de socializare, promovarea pe Facebook, etc.
• Evaluarea rezultatelor – prin Google Analytics se vor urmari in scopul imbunatatirii anumite aspecte legate de numarul de vizitatori, timpul petrecut pe o pagina, ultima postare vizualizata, etc.
•Repetarea procedurilor – publicarea continutului relevant se face in mod continuu pentru obtinerea celor mai bune rezultate.

Daca acestea sunt cele mai importante aspecte de luat in calcul prezentate pe scurt, specialistii SEO sunt pregatiti sa respecte aceste recomandari, pot insa sa fie cat mai inventivi si creativi, mai ales in privinta continutului, pentru a-i da o forma cat mai interesanta pentru cititor, si in final pentru a atrage cat mai multi vizitatori pe paginile respective, ca scopul final sa nu fie SEO in sine, ci SEO sa fie abordat inainte de a scrie articolele, pentru ca acestea sa fie redactate corect din acest punct de vedere, dar este lucrul de care doar specialistii SEO vor tine cont, forma finala a articolelor SEO fiind de fapt scopul de baza pentru ca sa existe cat mai multi cititori.

Companiile SEO sunt mereu interesate in adoptarea noilor tehnici de scriere, in respectarea oricaror noi conditii din partea Google, punand insa accent pe nevoile utilizatorului final, tinta acestor articole, deci calitatea si consecventa etapelor reprezinta cheia reusitei.

0 Shares
You May Also Like