În cazul bonusurilor de zbor – pot să pretind în continuare la compensarea zborului dacă am folosit bonusuri pentru a obține un bilet?

0 Shares
0
0
0

Călătoria cu avionul reprezintă cea mai rapidă și confortabilă soluție de transport. Din acest motiv, nici nu e de mirare că pasagerii sunt tot mai mulți și în fiecare sezon apar curse spre noi destinații. Unele agenții intermediare specializate pe vânzarea biletelor au creat programe de loialitate pentru clienții fideli. Dacă procură mai multe bilete, pot acumula bonusuri, iar cu ele efectua anumite plăți. Uneori, în caz de anulare zbor sau returnare a biletului,  asemenea oferte îți pot limita dreptul la compensare.  Pentru a avea totul sub control, ai putea apela la o agenție care te-ar putea ajuta să beneficiezi de despăgubiri, chiar dacă ai achiziționat un bilet cu bonusurile acumulate.

Cum funcționează un program de loialitate?

Atunci când ești în căutarea unui bilet avia dai năvală asupra celor mai ieftine oferte. De obicei, acestea pot fi găsite la agențiile intermediare, care se ocupă de vânzarea lor.

Iar dacă ești un călător înrăit și ai achiziționat bilete pe bandă rulantă, aceste agenții îți pun la dispoziție programul lor de bonus.

Procedura se desfășoară în felul următor: te înregistrezi pe site-ul agenției și obții un cont personal pe care se adună bonusuri. Acestea sunt acumulate după achiziționarea biletelor de avion. Cu cât mai multe cumperi, cu atât se adună mai multe bonusuri. Un anumit număr de bonusuri îți poate acoperi costul biletului pentru o nouă călătorie.

A venit și ziua mult așteptată, ai reușit achiziția unui bilet cu aceste puncte adunate. Reușita nu te poate însă scăpa de surprizele care s-ar putea năpusti asupra ta la aeroport. Ne referim aici la: zboruri anulate, curse avia întârziate, zboruri redirecționate etc.

Iar aici apare întrebarea: în cazul bonusurilor mai sunt oare respectate drepturile pasagerilor aerieni?

Îți vei putea restitui banii pentru bilet chiar și în cazul bonusurilor

Dacă tot ai un cont personal pe care sunt acumulate bonusurile, trebuie să citești foarte atent termenii și condițiile de folosire a acestora. Poate să dureze câteva minute, dar mai bine să fii informat, decât să-ți faci anumite așteptări false.

Potrivit agențiilor care oferă clienților o asemenea modalitate de plată, biletele procurate cu bonusuri pot fi returnate și anulate doar în conformitate cu regulamentul intern.

Același lucru este valabil și în cazul rambursării sumei de bani. Iar în cazul anulării biletului se pot recupera banii, nu și bonusurile care s-au epuizat pentru achiziționarea lui.

Beneficiezi de compensații urmând doar 3 pași simpli

Zilnic zeci de mii de pasageri sunt atrași de ofertele loiale ale agențiilor. Uneori însă, dezamăgirile ar putea acoperi feeria provocată de faptul că ai procurat un bilet folosind bonusurile de loialitate.

Dreptul tău în calitate de pasager nu se limitează doar la o serie de reclamații scrise în adresa celor care au profitat de încrederea ta (agenție, companie avia). Ai dreptul să-ți întorci cheltuielile în totalitate dacă ai rămas nemulțumit de anumite servicii.

Pentru asta apelează la serviciile unei companii specializate pe obținerea compensațiilor pentru zborurile perturbate. Una dintre acestea este Air Advisor. Iar de la ea până la suplinirea contului tău bancar, ai de făcut decât 3 pași.

  1. Scrie informația despre zborul tău;
  2. Cazul tău este analizat individual, iar dacă e necesar, se merge în instanță;
  3. Pasul final este primirea compensației. Din suma totală va fi extras doar comisionul pentru serviciul de recuperare.

Banii tăi – regulile tale. Dacă tot ești client fidel, atunci trebuie să beneficiezi și de servicii pe măsura așteptărilor. Nu fi doar un consumator neinformat, cere respectarea drepturilor pasagerilor aerieni.

0 Shares
You May Also Like