Patru-greseli-des-intalnite-in-administrarea-unui-magazin-online

Patru greseli des intalnite in administrarea unui magazin online

0 Shares
0
0
0

Patru-greseli-des-intalnite-in-administrarea-unui-magazin-onlineAdministrarea oricarei afaceri (fie ca este sau nu online) necesita munca, in special daca esti la prima experienta de acest tip. Pentru a evita greselile intr-un mod intelept, este recomandat sa inveti nu doar de la cei care au mai trecut pe acolo ci si de la expertii din acest domeniu.

Doar asa poti sa previi anumite comportamente sau actiuni nedorite, poti anticipa unele esecuri si iti poti imbunatati eficienta – ca in final sa obtii un profit mai mare. Sa vedem asadar cateva dintre cele mai des intalnite erori in randul proprietarilor de magazin online:

– Pastrarea unei mentalitati care nu investeste in promovarea, optimizarea si imbunatatirea magazinului tau

Acest lucru nu iti va aduce decat rezultate negative. Magazinul online, odata construit si populat cu produse, necesita efort si energie.

Este vorba aici de promovare, de relationare cu clienti, de construirea unei comunitati de fani, de imbunatatirea serviciilor si a fluxului de cumparare. Trebuie sa inveti sa pastrezi clientii vechi si totusi sa aduci cat mai multi clienti noi.

– Lipsa unei prezente active in social media

Bineinteles, construirea unei pagini Facebook este doar primul pas. Apoi, trebuie sa o cresti – sa aduni nu likeuri, ci fani adevarati. Sa dezvolti o comunitate de oameni pasionati de produsele tale.

Sa relationezi, sa postezi noutati si informatii utile, nu doar oferte speciale si preturi. In egala masura, trebuie sa cauti si alte canale social media, alte platforme. Poate poti realiza videouri de tip How to, pe YouTube; ori poate te poti promova pe Instagram sau pe Pinterest. Studia atent fiecare optiune si investeste in directiile potrivite.

– Neimplicarea clientilor si fanilor

Pana la urma magazinul tau nu se adreseaza unor utilizatori de internet ce acceseaza siteul din spatele unui laptop ci unor oameni, unor comunitati.

Tocmai de aceea, interactiunea acestora e importanta. Permite utilizatorilor (clientilor) tai sa lase comentarii pe paginile produselor, sa scrie recenzii legate de respectivele produse si sa isi posteze parerile.

Astfel va creste si nivelul lor de incredere in tine, ca magazin. De asemenea, fanii paginii tale de Facebook trebuie safie implicati. Alege sa intri in conversatie cu ei si invata sa postezi continut original si util in social media. Raspunde mesajelor, comentariilor, fii creativ si binevoitor.

– Lipsa unor pagini de Despre noi sau Contact

Poate lipsesc cu desavarsire sau poate nu sunt completate corect. Ambele lucruri sunt negative. Studiile arata ca vizitatorii acceseaza pagina de Despre noi extrem de frecvent, poate chiar imediat dupa ce ajung pe prima pagina a siteului.

Nu sari peste acest pas – alege sa o concepi cu mare atentie, sa o verifici, sa faci adaugiri daca e necesar. Nu uita sa adaugi informatii legate de: cine sunteti, cum s-a nascut magazinul, care e povestea din spatele produselor, cum sunt ele fabricate s.a.m.d.

Nici informatiile de localizare nu trebuie sa lipseasca – adresa reala este extrem de importanta. Nu in ultimul rand, nu folosi o adresa de email gratuita (yahoo, gmail etc). Daca ai un magazin online, trebuie sa iti faci adrese de email pe acel domeniu.

Daca ai nevoie de ajutor in remedierea acestor probleme, expertii de la It exclusiv iti pot fi de folos. Iti dorim mult succes cu noua ta afacere!

0 Shares
You May Also Like