Cel mai bun software de monitorizare a apelurilor

0 Shares
0
0
0

Software-ul de urmarire a apelurilor faciliteaza masurarea eficientei campaniilor online si offline. Aflati acum sursa principala a clientilor potentiali pentru telefon si urmariti ce anunturi, canale si campanii genereaza cele mai multe clienti potentiali.

Aplicatiile de urmarire a apelurilor ofera numere de telefon dinamice pentru a va ajuta sa va masurati rentabilitatea investitiei in marketing digital.

Legat de software-ul de urmarire a apelurilor: software de automatizare a fortei de vanzare, software pentru campanii online, software de raportare, software pentru call center si software de gestionare a clientilor potentiali.

  1. Nimbata

Nimbata este un software de monitorizare a apelurilor, care ofera informatii despre ceea ce ii determina pe consumatori sa va contacteze afacerea. Simplu, atractiv si intuitiv, poti crea prima ta campanie in mai putin de 3 minute folosind numere gratuite sau numere locale.

Toate planurile sunt structurate pentru a va permite sa platiti numai pentru apelurile la care raspundeti. Nu mai platiti tarife scumpe pe minut si treceti la un model mai previzibil. Versiune de incercare de 14 zile fara card de credit. Cumpara si o folie protectie telefon.

 

  1. Novocall

Novocall va permite sa va amintiti imediat potentialii clienti ai companiilor care si-au manifestat interesul pentru produsele sau serviciile lor pe baza analizei comportamentului lor pe site-ul vanzatorului.

Ajutati companiile sa transforme vizitatorii care trec in apeluri de vanzari primite catre un agent de vanzari real. Apelurile, clientii potentiali si vanzarile pot creste cu pana la 50-70%.

  1. InfoFlo

Un software care are un cost unic. InfoFlo include actualizari gratuite ale ciclului de viata, fara taxe lunare si are un cost unic de 99 USD, convenabil pentru utilizatori. Infoflo este un CRM usor de utilizat, perfect pentru gestionarea relatiilor cu clientii si care include cea mai puternica sincronizare Outlook de pe piata.

Este o solutie complet integrata de contact, relatie, e-mail, calendar, document, vanzari, sarcini si solutie de gestionare VoIP. Include Quick Books, Outlook si Google Sync.

  1. NinjaCat

NinjaCat este o solutie puternica de raportare all-in-one pentru agentii de marketing digital de top. Acesta combina Google AdWords, Bing Ads, Analytics, Facebook, DoubleClick si Urmarirea apelurilor intr-o singura interfata frumoasa, permitandu-va sa va urmariti campaniile si sa furnizati rapoarte incredibil de eficiente. Economisiti timp, reduceti costurile si castigati mai multi clienti astazi.

  1. ActiveDEMAND

ActiveDEMAND va permite sa urmariti apelurile si sa inregistrati conturi gratuit, cu functii de raportare imbunatatite. Majoritatea solutiilor de urmarire si inregistrare a apelurilor ofera doar capacitati de monitorizare si nu se integreaza bine cu alte instrumente de marketing. Urmarirea si inregistrarea apelurilor ActiveDEMAND fac parte dintr-o platforma de automatizare a marketingului complet integrata.

Va permite sa combinati cu usurinta numerele de apel monitorizate cu raspunsuri automate, pagini de destinatie incorporate, marketing prin e-mail, campanii de marketing prin picurare, pay-per-click, SEO si multe altele.

  1. FluentStream

Cu planuri care incep de la doar 20 USD per utilizator pe luna, FluentStream ofera o platforma completa de comunicatii de afaceri. Apel nelimitat in SUA si Canada si peste 110 functii.

FluentStream ofera tehnologie dinamica bazata pe cloud, potrivita pentru fiecare afacere si functioneaza pentru a asigura cea mai buna performanta pentru fiecare persoana.

0 Shares
You May Also Like