Cum poti optimiza campaniile Google Ads pe termen lung?

0 Shares
0
0
0

Orice tip de campanie Google Ads este benefica pentru afacerea ta, daca este corect gandita si prezentata. Trebuie sa incluzi foarte multe detalii si sa pornesti de la cuvintele cheie care sunt potrivite pentru ceea ce doresti sa vinzi.

O campanie Google Ads pe termen lung  are anumite caracterisitici si este bine sa le cunosti.  Moloso.ro este alaturi de tine pentru a te ajuta sa construiesti textele care te ajuta sa ai succes.

De asemenea, specialistii de la Moloso te vor indruma catre solutiile cele mai bune pentru campaniile pe termen lung. Iata cum anume poti optimiza campaniile Google Ads care sunt de lunga durata:

  1. Este important sa faci un search foarte clar pentru cuvintele cheie folosite

Cuvintele cheie sunt cele mai importante atunci cand realizezi o campanie sau o reclama. Trebuie sa stii exact cui te adresezi, care sunt cautarile cele mai populare din acel moment si sa poti sa scrii texte inspirate.

Daca nu reusesti sa faci toate acestea, poti folosi ajutorul firmei de performance marketing online, care te va sustine in a descoperi cele mai bune variante pentru afacerea pe care o dezvolti.

  1. Elimina cuvintele cheie care nu te reprezinta

Dupa ce ai gasit cuvintele cheie care te reprezinta, este important sa acorzi atentie si celor care nu sunt ceea ce doresti. Asadar, daca ai o reclama pentru parfum, trebuie sa elimini cuvintele cheie care se refera la tipurile de parfum sau la ingredientele populare din parfum.

Astfel, daca doresti sa vinzi parfum, trebuie sa scoti din prim plan cautarile care tin de informare legata de parfum, etc.

  1. Fii atent/a la anumite diferente legate de cuvintele pe care le folosesti in campaniile tale

Micile diferente legate de cuvintele cheie utilizate, sunt importante. Asadar, cuvintele precum „avantajele dansului” duc la cautari diferite de search-ul legat de cuvintele „avantaj pentru dansatori”.

  1. Pentru optimizarea rezultatelor pe termen lung trebuie sa incluzi si locatia sau alte detalii semnificative legate de cumparatorii tai

Orice campanie are un anumit target stabilit de comun acord cu specialistii care se ocupa de business-ul tau. Asadar, o sa poti sa optimizezi rezultatele pe termen lung daca dai si detalii despre locatie si alte mici diferente care trebuie sa fie luate in calcul mereu.

  1. Textul nu trebuie sa includa promotiile de moment daca vrei o campanie care sa ruleze pe termen foarte lung

Este foarte logic sa nu incluzi in textul campaniei detalii de moment. De exemplu, daca in prezent ai reducere la cascaval, nu poti mentine aceasta campanie pe termen lung. Ea nu o sa mai fie valabila peste 2 saptamani si trebuie sa investesti din nou in alt tip de campanie.

De aceea, reclamele care ruleaza pe mai multe luni de zile au nevoie de un text care sa fie potrivit cu ceea ce vrei sa transmiti. Textul este foarte important pentru atragerea traficului pe site si pentru cresterea vanzarilor tale.

Moloso.ro este agentia de performance marketing online care te ajuta sa obtii succesul, asa cum iti doresti.

0 Shares
You May Also Like