Cum se poate promova o afacere in mediul offline?

Cum se poate promova o afacere in mediul offline?

0 Shares
0
0
0

In ultimii ani, internetul a ajuns sa ne creeze dependenta, fara sa ne dam seama la inceput de acest lucru. Acum, am ajuns sa cautam toate informatiile de care avem nevoie in mediul online, si am ajuns sa ne facem cumparaturile tot din mediul online.

In aceste conditii, este cat se poate de firesc ca fiecare antreprenor sa opteze pentru cele mai utile campanii de promovare a afacerii in mediul online. Exista diferite modalitati prin care se poate promova o afacere pe internet.

Antreprenorii insa nu trebuie nici sa neglijeze mediul offline, si trebuie sa isi promoveze si astfel afacerea, asa ca in cele ce urmeaza vom discuta putin despre acest aspect.

Se spune ca o carte de vizita reprezinta cea mai simpla si cea mai eficienta modalitate pentru ca un antreprenor sa isi prezinte afacerea. Nimic mai simplu, decat un cartonas pe care sunt trecute datele firmei, precum adresa, email, numar de telefon si domeniul de activitate. Pe cartea de vizita, langa denumirea firmei poate fi trecut si numele unui director de exemplu al firmei.

Deci, totul este atat de simplu, astfel ca oamenii in momentul in care primesc o carte de vizita, deja stiu despre ce este vorba, si pot trece pragul firmei respective, sau pot chiar sa caute online mai multe informatii despre aceasta, insa totul porneste de la o carte de vizita.

Exista apoi antreprenori care opteaza pentru servicii de printare pliante, pe care mai apoi angajatii firmei le distribuie oamenilor, pentru ca acestia sa cunoasca afacerea.

Un pliant trebuie sa contina un text scurt in care sa prezinte afacerea. Pliantul trebuie sa prezinte doar informatii utile precum datele de contact ale firmei (adresa, email, numar de telefon si site), pentru ca potentialul client sa poata intra in contact cu firma.

Deasemenea, pliantul mai poate sa contina sloganul firmei. Trebuie precizat faptul ca folosirea imaginilor intr-un pliant este foarte importanta. De multe ori o simpla imagine atrage atentia, astfel ca imaginile pe care le contin pliantele trebuie sa atraga interes.

Imaginile alese pentru pliant vor avea o rezolutie foarte buna si trebuie sa reprezinte compania si serviciile sau produsele acesteia. Daca discutam de exemplu despre o agentie de optimizare seo, este firesc ca imaginea imprimata va trebuie sa fie un laptop sau un PC, asa cum pentru un service auto, imaginile pot fi reprezentate de un autoturism si o piesa auto de exemplu.

Persoanele care se vor ocupa de distribuirea pliantelor, vor trebui sa isi indrepte atentia spre zonele de maxim interes, pentru ca pliantele sa ajunga la publicul tinta.

De precizat este ca daca pliantul sprijina o campanie promotionala, este indicat ca acesta sa contina si un cupon de comanda, iar aici va fi necesa sa se acorde o atentie deosebita pentru spatiere, pentru ca participantii sa poata completa toate datele.

Ei bine, pe langa pliante, antreprenorii mai pot opta pentru printarea flyere-lor, care pot atrage si ele atentia asupra firmei.

Antreprenorii mai pot opta pentru distribuirea altor materiale promotionale, pentru a-si promova afacerea in mediul offline.

0 Shares
You May Also Like
Ce este mamografia?

Ce este mamografia?

O mamografie este o radiografie a sanului. Este un instrument de screening utilizat pentru detectarea si diagnosticarea cancerului…