Domină concurența – Sfaturi utile pe care ceilalți nu le cunosc

0 Shares
0
0
0

Internetul a schimbat modul în care funcționează afacerile mai mult decât ne-am fi așteptat. Cea mai schimbare o putem considera crearea și dezvoltarea comerțului electronic. Acest lucru a mutat cumpărăturile din offline în online și a deschis posibilități infinite companiilor. Dar toate aceste oportunități au adus concurență, nu doar locală, ci și globală. Găsirea unei modalități de a concura cu toți nu este ușoară, dar nici nu este imposibilă. Îmbunătățirea constantă a calității serviciilor și produselor oferite precum și ascultarea clienților este cheia succesului.

Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să fii mereu  înaintea concurenților tăi:

Monitorizarea concurenților

Indiferent din ce afacere faci parte , este firesc să îți dorești să știi ce fac concurenții tăi. Dacă te afli printre comercianții din online, a face acest lucru este mult mai ușor decât de obicei. Motivul pentru aceasta este că poți utiliza un software / instrument care face acest lucru pentru tine. Unul dintre aceste instrumente este Pricevent.

Pricevent este un instrument de monitorizare, comparare și reevaluare a prețurilor utilizat de către întreprinderile mici de familie până la marile corporații internaționale. Oferă soluții complete și adecvate pentru profesioniștii din comerțul electronic, indiferent de categoria din care fac parte.

Instrumentul te ajută să iei decizii mai bune de stabilire a prețurilor și să devii mai competitivi pe piață. Pricevent este ușor de utilizat (nu sunt necesare cunoștințe tehnice). Tot ce trebuie să faci este să cunoști și să furnizezi ce produse și ce concurenți (site-uri web) dorești să monitorizezi și gata … De restul se ocupă soft-ul pe care l-ai ales. Instrumentul îți compară prețurile cu concurenții. În consecință, vei putea lua decizii mult mai bune în legătură cu modificarea prețurilor și nu numai. Prețurile din comerțul electronic se schimbă în fiecare zi, iar monitorizarea acestora nu este ușoară. Trec câteva zile și constați că produsul tău poate fi supraevaluat sau subevaluat. Cu Pricevent, nu va trebui să îți mai faci griji în privința aceasta. Scopul său principal este de a-ți face afacerea să se desfășoare fără probleme.

Importanța comerțului electronic

Toată lumea are un smartphone. Clienții (existenți și potențiali) își folosesc smartphone-urile mai mult decât orice alte dispozitive în ziua de azi. Printre altele, îl folosesc și pentru a găsi informații despre un produs de care sunt interesați. Și chiar pentru achiziționarea respectivului produs. Acest obicei poartă numele de comerț mobil (m-commerce). Este o parte a comerțului electronic în care clienții cumpără prin intermediul dispozitivelor lor mobile. Unul dintre cele mai importante lucruri este modul în care arată site-ul tău web pe aceste dispozitive. Site-ul web trebuie să arate bine pe un telefon mobil la fel ca pe laptop / desktop. În caz contrar, îl vor părăsi fără a finaliza nicio acțiune (cumpărarea unui produs, înregistrarea etc.). Site-urile și magazinele online ale companiilor trebuie să fie ușor de utilizat, practic vizitatorul și potențialul client dorește să facă foarte puține mișcări pe site-ul tău pentru a-și îndeplini scopul accesării. Experiența pe care o au aici îi va atrage să revină dacă totul a fost simplu și ușor, sau din contră îi va determina să nu mai acceseze pagina ta, dacă le-a fost dificil să-și îndeplinească scopul. Ignorarea acestei părți a comerțului electronic este o oportunitate imensă, dar ratată de a face mai multe vânzări și de a găsi noi clienți fideli.

Iată câteva sfaturi rapide despre cum să îți îmbunătățești site-ul web, astfel încât acesta să arate bine pe dispozitivele mobile:

  • Fă în așa fel încât navigarea pe site-ul tău web să fie cât mai simplă posibil, și concentrează-te pe o experiența cât mai plăcută a clienților tăi;
  • Asigură-te că toate linkurile și butoanele funcționează așa cum ar trebui. Nu este nimic mai enervant decât să dai click pe un buton care nu funcționează în timp ce încerci să cumperi ceva;
  • Nu-ți încărca site-ul. Dacă ai prea mult conținut, acesta va îngreuna navigarea rapidă și o să pierzi clienți.

Serviciul pentru clienți

Trebuie să menționăm serviciul pentru clienți, deoarece este unul dintre lucrurile cruciale care te pot face mult mai bun decât concurenții tăi. Deoarece nu există contact face to face, acesta reprezintă puntea de legătură între compania ta și clienți. Serviciul pentru clienți ar trebui să fie:

  • Rapid,
  • Să furnizeze informații relevante,
  • Să înțeleagă clienții și să îi lămurească în legătură cu orice nedumerire pe care o au.

Reputația excelentă a serviciilor pentru clienți este ceva greu de construit. Întrucât sunt de obicei mai mulți oameni în acest departament, toți aceștia ar trebui să asigură același nivel de servicii. Serviciul pentru clienți vă garantează un nivel de mulțumire cât mai mare din partea clienților, astfel  încurajându-i să continue să cumpere de la tine. Acest serviciu este responsabil de rezolvarea tuturor situațiilor cu care se confruntă cumpărătorii. Și dacă clienții sunt mulțumiți de serviciul tău de asistență, îți vor rămâne fideli.

Putem continua cu multe sfaturi importante de care să ții cont în afaceri. Dar cel mai important lucru dintre toate este să fii sincer. Livrează ceea ce ai promis. Multe companii nu acordă atenție acestui lucru. Făcând ceea ce ai promis, crești loialitatea clienților – ceea ce te face în cele din urmă să te poziționezi mult mai bine pe piață.

„Nu promite ce nu poți face. Ideal este să faci ce n-ai promis.”- Richard Branson

0 Shares
You May Also Like