Informat inseamnă inarmat - totul despre drepturile pasagerilor aerieni

Informat inseamnă inarmat – totul despre drepturile pasagerilor aerieni

0 Shares
0
0
0

Traim intr-o lume in care principala noastra arma este informatia, mai ales ca este atat de usor de accesat. A fi informat inseamna a-ti sti drepturile, iar a-ti sti drepturile e primul pas in revendicarea acestora. Chiar daca nu avem destul timp la dispozitie ca sa ne informam si sa cautam solutii, exista destule optiuni ajutatoare. Important este sa gasim acele optiuni in orice situatie. De exemplu, in situatia in care suntem pasageri aerieni si se anuleaza, se intrerupe sau intarzie cursa noastra, trebuie sa stim care sunt drepturile noastre ca pasageri si cum sa ni le revendicam.

Daca ati nimerit intr-o astfel de situatie, AirAdvisor va poate veni in ajutor. Aceasta platforma ofera informatii cu privire la drepturile pasagerilor si va poate ajuta sa depuneti o cerere de compensare a zborului anulat sau intarziat ca sa nu fiti nevoit sa treceti prin acel proces birocratic epuizant. Va poate ajuta chiar sa depuneti cererea in instanta. Scopul lor principal este de a gasi cea mai buna solutie, respectiv, cel mai bun scenariu pentru a rezolva situatia dumneavoastra.

Cum va poate ajuta AirAdvisor?

Pe platforma AirAdvisor puteti gasi informatii despre drepturi in caz de intarziere avion sau in caz ca se anuleaza cursa. De asemenea, puteti gasi si informatii despre procesul de inaintare a cererii de despagubiri.

In mod normal, procesul de inaintare a plangerilor si de procesare a acestora dureaza foarte mult. Cuprinde depunerea plangerilor catre o serie de autoritati de solutionare a litigiilor, pregatirea si trimiterea a numeroase documente (adesea in limbi straine), plata taxelor si suportarea altor cheltuieli.

Cu AirAdvisor, va ia doar 3 minute sa depuneti cererea de compensare a zborului.

Procesul este foarte simplu:

  1. introduceti datele despre zbor si sistemul va calcula suma despagubirilor de care trebuie sa dispuneti conform legii,
  2. apoi trimiteti plangerea.

Din momentul in care o trimiteti, situatia se afla in mainile celor de la AirAdvisor. In cazul in care compania refuza cererea dumneavoastra, puteti sa inaintati actiunea in instanta cu ajutorul celor de la AirAdvisor.

Ce avantaje va ofera aceasta optiune?

In primul rand, economisiti timp, rabdare si bani. Un avocat trebuie de obicei platit pe ora. Daca incercati sa rezolvati problema pe cont propriu, va veti confrunta cu taxe aditionale si multa bataie de cap.

In schimb, cei de la AirAdvisor solicita doar 25% din compensatie in cazul in care cererea este acceptata. Daca cererea este refuzata, atunci nu vi se solicita plata serviciilor prestate. Prin urmare, nu aveti nimic de pierdut.

Platforma va pune la indemana sfaturi, precum si ajutorul unei echipe de profesionisti cu experienta in domeniul. In plus, trebuie sa tineti cont de faptul ca regulamentul difera de la companie la companie.

AirAdvisor are de a face in mod regulat cu anumite companii, ei deja stiu cum functioneaza regulamentul acestora si care sunt pasii care trebuie urmati pentru a ajunge la rezultatul dorit de dumneavoastra. Misiunea celor de la AirAdvisor este sa gaseasca cea mai buna solutie pentru orice situatie, intrucat sa protejeze drepturile pasagerilor aerieni este prioritatea lor.

0 Shares
You May Also Like
Ce este mamografia?

Ce este mamografia?

O mamografie este o radiografie a sanului. Este un instrument de screening utilizat pentru detectarea si diagnosticarea cancerului…