Noile-reguli-de-optimizare-Seo

Noile reguli de optimizare Seo

0 Shares
0
0
0

Noile-reguli-de-optimizare-SeoDupa cum se stie deja in lumea cunoscatorilor in ale seo, anul 2012 a fost crucial din punct de vedere al modificarilor majore aduse de catre Big G. Anul 2013 se anunta cel putin interesant pe mai departe, Google anuntand oficial ca ce s-a intamplat in 2012 este de abia inceputul.

Este de fapt o lupta justificata pana la un punct al lui Google impotriva spamerilor si a siteurilor cu o calitate foarte prosta. Din punctul meu de vedere daca mai doresti sa existi cu rezultate bune in optimizare seo ai nevoie de un program de training care sa te invete cum sa iti concepi strategia de seo si evident care sa te tina la curent cu toate modificarile aparute intre timp.

Stiu ca romanii nu sunt obisnuiti sa plateasca pentru informatie, dar din pacate pentru cei care nu o vor face vor avea foarte mult de suferit. Exista insa si vesti bune, Facebook a anuntat lansarea unui motor de cautare care poate fi o alternativa de trafic targetat suplimentara fata de Google. Trebuie sa remarc totusi ca numarul de oameni care s-au inscris la programul de training de seo prin Skype pe care il desfasor s-a marit considerabil in ultimele doua luni.

 

Sunt doua tipuri de clienti : antreprenorii care vor sa inteleaga pentru ce dau banii, si fie vorba intre noi multi ii cam dau aiurea, si micile firme de seo care vor sa devina mai mari si sa aiba rezultate mai bune in SERP. Noi am si facut un forum special dedicat intrebarilor pe teme de social media si seo, absolut gratuit si fara fitele altor forumuri de profil, unde ne straduim sa raspundem prietenilor nostri cat mai bine si cat de corect putem. Acest forum va asteapta si pe voi daca aveti nelamuriri legate de SEO, si nu numai aici www.seoarmy.ro.

In 2013 trebuie sa ne focusam mai mult pe vizitator decat oricand, pentru ca se observa , din studiile recente ca ceea ce face vizitatorul pe siteul tau iti influenteaza in mod direct pozitia in Google. Pana la urma regula tinde sa devina corecta cel care ii spune lui Google care site este mai bun este exact ce caruia i se adreseaza.

In trainingul nostru online avem un capitol larg dedicat acestor User metrics si foarte multe smecherii prin care sa il faci pe vizitator sa te placa. Daca pana nu demult Seo se rezuma doar la doua aspecte mari si late : on page seo si Off page seo ( adica backlinks), acum lucrurile s-au complicat mult de tot. Google a devenit mult mai inteligent si analizeaza foarte multe alte aspecte la siteul tau, inainte de a te urca sau cobori in Serp.

How to get FREE WordPress plugins

Cateva dintre multiplele aspecte care tin de optimizare seo in 2013 sunt :

1. Semnalele timpului : un indicator important care ii spune luii Google cat de serios este businessul tau. Adica asa groso modo tratand subiectul este vorba despre autoritatea venita odata cu varsta domeniului si vechimea continutului de pe el. Tot aici putem include vechimea linkurilor care dau spre tine. Imi place sa spun ca linkurile sunt ca si vinul, cu cat sunt mai vechi cu atat sunt mai bune!

2.Semnalele utilizatorilor : este ceva nou dar extrem de important. Pana la urma sunt semnele pe care orice vizitator al siteului tau i le transmite lui Google, evident fara sa stie asta! Aceste semnale te pot creste in Serp sau te pot face sa scazi chiar daca toate celelalte iti sunt facute foarte bine.Subiectul este foarte amplu si este dezbatut pe larg in programul nostru de training.

3.Backlinks : raman in continuare importante, dar strategia de punere a lor este radical diferita. Exista multe discutii despre subiectul asta, dar foarte putini inteleg cu adevarat intreaga poveste . Tine de distributia ancorelor, tipurile de linkuri, numarul de domenii pe care ai linkuri, rata de crestere a linkurilor, linkurile de brand, calitatea linkurilor si as putea continua asa pana maine.

4.On page SEO : e important din multe aspecte, si nu s-a schimbat foarte mult pentru cei care stiau sa nu il faca prost, ma refer aici la overoptimizare si spamare de cuvinte cheie , bolduri, h1 ….On-Page SEO. Strategies for 2013

5.Branding : este un concept relativ nou care este de fapt o continuare a EMD update lansat de Google anul trecut. Cu siguranta Google va aprecia mai mult un site numit www.brand.com decat unul numit www.cuvantcheieexact.com. Lucrurile astea nu se vad imediat dar in timp se va face diferenta. Orientarea pe brand trebuie sa fie obligatorie chiar de la cumpararea domeniului.

6.Semnalele sociale : acestea arata popularitatea siteului in retelele de sociale si prezenta activa a siteului pe aceste cateva canale sociale pe care Google le considera obligatorii pentru un business care se respecta.

7.Author Rank : este noua gaselnita a lui Google care leaga continutul unui site de autorul lui. Pana la urma este vorba despre asumarea continutului „pe persoana fizica”, dupa cum ar zice nea Vanghelie. Cu cat autorul este mai respectat in mediile social cu atat va transfera autoritate mai mare catre siteul sau.

Cam asta este poveste foarte scurta a ceea ce inseamna seo si pozitii inalte in Google, si pana la urma succes in afaceri.Trainingul nostru detalieaza toate aceste aspecte pe larg si ii invata pe cei interesati strategii pentru a atinge toate aceste aspecte cat mai bine. Sedintele se tin pe Skype, pentru clienti din toata tara, avand in vedere ca noi suntem o companie de seo Cluj.

Mai multe detalii despre inscriere gasitit aici : http://danbradu.ro/oferta-seo/pachete-optimizare-seo-2013.html

0 Shares
You May Also Like