Optimall SMIS pentru gestionarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe deținute în cadrul instituțiilor publice

0 Shares
0
0
0

Optimall SMIS este un sistem de gestionare a stocurilor intuitiv și ușor de utilizat, care îmbunătățește acuratețea, promptitudinea și eficiența gestionării obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe.

Software-ul permite gestionarea inventarului într-un mediu securizat, urmărirea modificărilor și generarea rapoartelor în cadrul aplicației. Dacă sunteți în căutarea unui mod eficient și fiabil de a realiza inventarierea patrimoniului în instituție, aplicația Optimall SMIS este o alegere potrivită.

Optimall SMIS este un software pentru gestionarea eficientă a inventarului

Optimall SMIS este o aplicație software creată pentru inventarierea patrimoniului, dar și gestionarea și optimizarea proceselor din organizații. Acest lucru ajută întreprinderile să ia decizii în cunoștință de cauză cu privire la alocarea și achiziționarea produselor, reducând costurile și îmbunătățind în același timp eficiența, fără prea mult timp pierdut. Un astfel de soft, extrem de bine integrat, este necesar pentru a ține pasul cu legislația în vigoare. De aceea, când vine vorba de digitalizarea sectorului public și nu numai, putem vorbi și de alte soluții de optimizare a proceselor, cum este și Optimall SFA by AROBS pentru companiile cu flote de agenți de vânzare.

Aplicația poate fi integrată cu orice sistem de gestiune existent

Aplicația Optimall SMIS poate fi integrată cu sistemul de gestiune al instituțiilor publice pentru a oferi informații în timp real despre modul în care funcționează procesul de inventariere, dar și managementul patrimoniului. Acest lucru permite crearea și alocarea listelor de inventar individual pe useri pentru validarea sau exportarea rapoartelor de inventar, setarea de drepturi și restricții pentru anumiți utilizatori.

Aplicația poate fi personalizată pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecărei instituții

Optimall SMIS este un instrument puternic care poate fi personalizat pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecărei instituții, indiferent că ne referim la primării, consilii județene, prefecturi, instituții de sănătate sau unități de învățământ. Software-ul permite instituțiilor să urmărească datele din sistemul de gestiune în timp real și facilitează crearea de rapoarte și grafice personalizate. De asemenea, dispune de o gamă largă de funcții, cum ar fi crearea listelor de inventar sau setarea drepturilor de utilizare și multe altele. Acest instrument poate ajuta instituțiile publice să își îmbunătățească enorm de mult operațiunile privind contabilitatea, aprovizionarea sau managementul proiectelor.

Prin utilizarea aplicației, întreprinderile și instituțiile publice își pot urmări și gestiona inventarul într-o locație centralizată, facilitând astfel localizarea și urmărirea bunurilor de inventar.

0 Shares
You May Also Like