Preferintele clientilor in functie de comenzile online de mancare

0 Shares
0
0
0

In aceasta epoca a vitezei, consumatorii doresc comoditate in toate aspectele vietii lor, inclusiv cand vine vorba de mancare .Clientii au ajuns sa se astepte ca livrarea comenzilor de mancare sa fie fara efort din partea lor, disponibila la toate orele si sa ajunga cat mai repede la usile lor.

Cei ii desparte pe ei de comanda de mancare sa fie doar un singur click.

Indiferent dacă sunteți un proprietar cu ani de experienta  sau la inceput de drum cu afacerea, cheia succesului si a cresterii este sa va gestionati restaurantul intr-un mod modern si sa raspundeti cerintelor clientilor dumneavoastra.

V-ati gandit vreodata la un soft de gestiune pentru restaurant? Cu ajutorul unui soft horeca poti sa iti accelerezi comenzile de livrare din restaurantul tau si sa iti optimizezi fluxurile de lucru.

Un soft horeca care chiar poate sa te ajute este solutia mobila de preluare si prelucrare a comenzilor din online de mancare.

Aceasta solutie va fi un real ajutor deoarece:

  • Livrati toate comenzile ca sa ajunga la clienți cât mai repede posibil
  • Ajutați la organizarea traseului șoferului pe baza comenzilor finalizate
  • Oferiți rapoarte detaliate despre performanța șoferilor dvs. și performanta comenzilor de livrare
  • Castigi timp pentru ca reduci timpii de la preluarea comenzilor pana la livrarea lor

Aceasta solutie poate sa va fie un ajutor real deoarece este alcatuita din mai multe componente, mai exact:

  1. O Platforma Delivery –  mai exact un magazin online, unde vei putea sa le arati clientilor tai toate preparatele tale, le poti arata cum arata restaurantul, care este atmosfera. Este important si faptul ca poti atrage mai multi clienti, pe langa clientii din restaurantul tau, ii poti atrage acum si pe cei din mediul online.
  2. CRM – Managementul procesului de livrare – mai exact, este un sistem crm care te va ajuta la gestionarea procesului comenzilor online de la prelucrare pana la livrarea lor, vei putea urmari si optimiza timpii de procesare a comenzilor.
  3. Aplicatie Mobila Livratori – vei avea control asupra datelor accesate de catre livratori si cel mai important lucru, vei putea urmari un status real al comenzilor.

Astfel, cu acest soft horeca vei putea rezolva haosul din restaurantul tau, vei avea vizibilitate si control asupra intregii afaceri, vei putea livra comenzi la timp si vei castiga mai mult timp, ce il poti investi in dezvoltarea afacerii tale.

Trebuie sa te gandesti la clientii tai deoarece o afacere de succes sta in spatele unor clienti multumiti. Trebuie sa te pui in pielea clientului, el doreste sa comande mancarea acasa, sa acceseze un site de pe orice device, sa fie rapid, sa gaseasca produsele favorite, iar comanda sa fie la usa lui cat mai repede.

La finalul zilei, iti vei da seama cat de important este sa ai implementat in restaurantul tau un sistem de gestiune.

Daca consideri ca un sistem de gestiune pentru comenzile online este un real ajutor pentru restaurantul tau, poti citi mai multe detalii aici https://webmagnat.ro/food-delivery.

0 Shares
You May Also Like