duminică, martie 26, 2023
  • Login
AfacereaZilei
  • Afaceri
  • Propuneri de afaceri
  • Povesti de succes
  • Economie
  • Companii
  • Auto
  • Turism
  • Gdpr
    • Politica noastra privind Cookies
    • Termeni si conditii
    • Stergerea datelor cu caracter personal
    • Disclaimer
  • Contact
No Result
View All Result
AfacereaZilei
No Result
View All Result
Home Afaceri

Preferintele clientilor in functie de comenzile online de mancare

byEmanoil Farcasiu
10 ianuarie 2020
inAfaceri
Reading Time: 2min read
0
Preferintele clientilor in functie de comenzile online de mancare
0
SHARES
22
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

In aceasta epoca a vitezei, consumatorii doresc comoditate in toate aspectele vietii lor, inclusiv cand vine vorba de mancare .Clientii au ajuns sa se astepte ca livrarea comenzilor de mancare sa fie fara efort din partea lor, disponibila la toate orele si sa ajunga cat mai repede la usile lor.

Cei ii desparte pe ei de comanda de mancare sa fie doar un singur click.

Indiferent dacă sunteți un proprietar cu ani de experienta  sau la inceput de drum cu afacerea, cheia succesului si a cresterii este sa va gestionati restaurantul intr-un mod modern si sa raspundeti cerintelor clientilor dumneavoastra.

V-ati gandit vreodata la un soft de gestiune pentru restaurant? Cu ajutorul unui soft horeca poti sa iti accelerezi comenzile de livrare din restaurantul tau si sa iti optimizezi fluxurile de lucru.

Un soft horeca care chiar poate sa te ajute este solutia mobila de preluare si prelucrare a comenzilor din online de mancare.

Aceasta solutie va fi un real ajutor deoarece:

  • Livrati toate comenzile ca sa ajunga la clienți cât mai repede posibil
  • Ajutați la organizarea traseului șoferului pe baza comenzilor finalizate
  • Oferiți rapoarte detaliate despre performanța șoferilor dvs. și performanta comenzilor de livrare
  • Castigi timp pentru ca reduci timpii de la preluarea comenzilor pana la livrarea lor

Aceasta solutie poate sa va fie un ajutor real deoarece este alcatuita din mai multe componente, mai exact:

  1. O Platforma Delivery –  mai exact un magazin online, unde vei putea sa le arati clientilor tai toate preparatele tale, le poti arata cum arata restaurantul, care este atmosfera. Este important si faptul ca poti atrage mai multi clienti, pe langa clientii din restaurantul tau, ii poti atrage acum si pe cei din mediul online.
  2. CRM – Managementul procesului de livrare – mai exact, este un sistem crm care te va ajuta la gestionarea procesului comenzilor online de la prelucrare pana la livrarea lor, vei putea urmari si optimiza timpii de procesare a comenzilor.
  3. Aplicatie Mobila Livratori – vei avea control asupra datelor accesate de catre livratori si cel mai important lucru, vei putea urmari un status real al comenzilor.

Astfel, cu acest soft horeca vei putea rezolva haosul din restaurantul tau, vei avea vizibilitate si control asupra intregii afaceri, vei putea livra comenzi la timp si vei castiga mai mult timp, ce il poti investi in dezvoltarea afacerii tale.

Trebuie sa te gandesti la clientii tai deoarece o afacere de succes sta in spatele unor clienti multumiti. Trebuie sa te pui in pielea clientului, el doreste sa comande mancarea acasa, sa acceseze un site de pe orice device, sa fie rapid, sa gaseasca produsele favorite, iar comanda sa fie la usa lui cat mai repede.

La finalul zilei, iti vei da seama cat de important este sa ai implementat in restaurantul tau un sistem de gestiune.

Daca consideri ca un sistem de gestiune pentru comenzile online este un real ajutor pentru restaurantul tau, poti citi mai multe detalii aici https://webmagnat.ro/food-delivery.

Tags: comanda de mancare onlinesistem CRMsoft de gestiune pentru restaurantsoft horeca

Postari Interesante

Inchirieri imprimante – un serviciu util pentru multiple business-uri
Afaceri

Inchirieri imprimante – un serviciu util pentru multiple business-uri

2 martie 2023
Cum să obții un împrumut pentru o afacere din Romania
Afaceri

Cum să obții un împrumut pentru o afacere din Romania?

27 ianuarie 2023
Optimall SMIS pentru gestionarea obiectelor de inventar
Afaceri

Optimall SMIS pentru gestionarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe deținute în cadrul instituțiilor publice

20 ianuarie 2023
Utilizarea dronelor in procesele logistice
Afaceri

Utilizarea dronelor in procesele logistice

18 ianuarie 2023
4 amestecuri de uleiuri esențiale pentru antreprenori
Afaceri

4 amestecuri de uleiuri esențiale pentru antreprenori

29 ianuarie 2023
Plati online cu Gomag Payments, noutate in platforma Gomag
Afaceri

Plati online cu Gomag Payments, noutate in platforma Gomag

27 decembrie 2022

Copyright © 2017 AfacereaZilei.ro.

No Result
View All Result
  • Afaceri
  • Propuneri de afaceri
  • Povesti de succes
  • Economie
  • Companii
  • Auto
  • Turism
  • Gdpr
    • Politica noastra privind Cookies
    • Termeni si conditii
    • Stergerea datelor cu caracter personal
    • Disclaimer
  • Contact

Copyright © 2017 AfacereaZilei.ro.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In