Samsung Galaxy S10 si S10 + sunt printre cele mai puternice smartphone-uri de pe piata in prezent. Aceste dispozitive high-end au fost proiectate minunat pentru a oferi o experienta exceptionala de utilizare. Ele se ridica la asteptari in ceea ce priveste functionalitatea si performanta.
Ca si alte dispozitive electronice, aceste smartphone-uri nu depasesc toate problemele. In ciuda designului lor minunat si a tehnologiilor de generatie urmatoare, ele dezvolta probleme care pot impiedica utilizatorii sa se bucure la maxim de utilizarea lor. Una dintre problemele cu care o multime de utilizatori au raportat este problema de incarcare a bateriei.
Este adesea dezamagitor atunci cand un dispozitiv atat de scump se incarca foarte greu sau refuza sa se incarce si astfel. In cazul Samsung Galaxy S10 si S10 +, ar putea fi o problema minora cu firmware-ul sau o problema hardware serioasa care poate necesita o inlocuire mufa incarcare Samsung. In majoritatea cazurilor, problemele sunt cele pe care le puteti rezolva singur. Aici vom discuta modalitati posibile de a rezolva problemele de incarcare a bateriei in familia Samsung S10.
Daca dispozitivul dvs. nu se va incarca imediat ce il scoateti din cutie
Este putin probabil ca un Samsung Galaxy S10 sau S10 + sa nu se incarce imediat ce este scos din cutie, dar din nou, nimic nu este imposibil. Daca va confruntati cu o astfel de problema, sunt necesare urmatoarele etape:
- Verificati portul de incarcare al dispozitivului pentru a va asigura ca acesta nu are obiect obstructionat;
- Verificati portul incarcatorului pentru a va asigura ca nu exista obstacole;
- Verificati cablul pentru stifturile strambe la ambele capete;
- Asigurati-va ca totul este conectat corespunzator si conectati dispozitivul la o priza de lucru.
Daca, dupa ce ati facut toate acestea, dispozitivul nu se incarca, reveniti la magazinul pe care l-ati cumparat pentru a anunta problema si pentru a va fi inlocuit telefonul.
Daca dispozitivul dvs. nu va incarca eroarea „detectata de umiditate”
Samsung Galaxy S10 si S10 + au o certificare IP68: sunt rezistente la praf si apa. Cu toate acestea, dispozitivele au o anumita cantitate de expunere la apa pe care o pot lua. De asemenea, atunci cand sunt expuse la apa timp indelungat si umezeala intra in portul de incarcare, este posibil ca acestea sa nu se incarce cand sunt conectate la priza electrica. Ele vor afisa mai degraba eroare detectata de umiditate.
Nu este nevoie de panica in acest moment, deoarece masura este initiata numai pentru a impiedica deteriorarea dispozitivului. Nu este o problema grava si va fi rectificata odata ce umiditatea se va usca.
Tot ce trebuie sa faceti in acest moment este sa deconectati dispozitivul si sa il lasati sa stea pe o suprafata uscata timp de aproximativ 10 minute. In mod normal, aerul uscat va avea grija de umiditate si masajul de eroare se va sterge. Felicitari, puteti sa incarcati din nou dispozitivul.
Cand dispozitivul dvs. se opreste brusc de incarcare
In situatiile in care dispozitivul care incarca corect impiedica brusc incarcarea, exista mai multe moduri posibile de remediere a acesteia.
Repornirea fortata
Acesta este unul dintre primele lucruri pe care ar trebui sa le faceti cand Galaxy S10 sau S10 + se opreste brusc de incarcare. Functioneaza atunci cand in aparatul dvs. ramane o mica autonomie a bateriei. Cand fortezi reporniti dispozitivul, acesta va reimprospata memoria si va reincarca tot ce ruleaza in fundal. De asemenea, va simula efectul deconectarii bateriei de la dispozitiv. Puteti face acest lucru urmand pasii de mai jos:
- Apasati si tineti apasate butoanele Power + Volume Down pana cand apare ecranul Maintenance Boot Mode;
- Din acest ecran, selectati Boot normal (utilizati butoanele de volum pentru a derula si butonul din stanga jos sub butoanele de volum pentru a selecta);
- Permiteti finalizarea procedurii (aproximativ 90 de secunde) si incercati sa incarcati dispozitivul.
Incarcati dispozitivul in modul sigur
Exista cazuri in care problemele de incarcare a bateriilor sunt cauzate de aplicatii necinstite. Pentru a vedea daca acest lucru este valabil pentru Galaxy S10 sau S10 +, rulati dispozitivul in modul de salvare si incercati sa incarcati. Pentru a intra in modul de siguranta:
- Opriti dispozitivul;
- Apasati si mentineti alimentare butonul trecut pe ecran numele modelului;
- Cand SAMSUNG apare pe ecran, eliberati de putere butonul;
- Apasati si tineti apasat imediat butonul de reducere a volumului;
- Continuati sa tineti apasat butonul de reducere a volumului pana cand dispozitivul termina repornirea;
- Cand modul Safe Mode se afiseaza in coltul din stanga jos, eliberati volumul Jos.
In cazul in care dispozitivul dvs. se taxeaza in modul sigur, o aplicatie terta parte cauzeaza cu siguranta problema de incarcare. Dezinstalati-va cele mai recente aplicatii in mod individual si incercati sa le incarcati in modul normal. Cand telefonul incepe sa se incarce din nou, atunci stii ca trebuie sa ai dezinstalat aplicatia problematica.
Opriti dispozitivul si incarcati dispozitivul
Daca incarcarea telefonului in modul sigur nu functioneaza, ar trebui sa il opriti si sa incercati sa il incarcati. In cazul in care se incarca atunci cand este oprit, este un indiciu ca dispozitivul are o problema serioasa de firmware. Urmatorul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa resetati din fabrica dispozitivul.
Factory Resetarea dispozitivului
Aceasta ar trebui sa fie ultima dvs. solutie in timp ce incercati sa remediati probleme de incarcare a bateriilor in Samsung Galaxy S10 si S10 +. Aceasta va sterge dispozitivul si va reveni la valorile implicite. Stiind ca acest lucru va sterge toate datele, ar trebui sa va copiati fisierele inainte de ao face. Pentru a reseta din fabrica dispozitivul:
- Opriti dispozitivul apasand simultan butoanele de reducere a volumului si de alimentare;
- Cand este oprit, tineti apasat butoanele Volume Up + Bixby + Power timp de cateva secunde;
- Dati drumul cand se afiseaza Modul de incarcare;
- Apasati butonul Volum + Butoanele de alimentare pentru aproximativ 3 secunde;
- Tineti rapid butoanele Volume Up + Bixby + Power pana cand apare logo-ul Samsung Galaxy S10;
- Din modul Recuperare selectati Stergeti datele / resetarea din fabrica (utilizati butoanele de volum pentru a derula si butonul de pornire pentru a selecta);
- Alegeti Da si apasati butonul de pornire pentru a confirma;
- Selectati sistemul Reboot acum si apasati pe putere butonul pentru a reporni dispozitivul.
In majoritatea cazurilor, o resetare din fabrica va rezolva problema incarcarii bateriei. Daca dispozitivul dvs. nu se incarca dupa toate aceste incercari, este timpul sa contactati Samsung pentru o reparatie sau sa mergeti personal cu telefonul in service unde cel mai probabil se va opta pentru o inlocuire mufa incarcare Samsung.