Tipuri de personalizare materiale promotionale

0 Shares
0
0
0

Personalizarea produselor promotionale prin imprimare color cu ajutorul tehnologiei UV LED este reprezentata de printarea digitala direct pe suprafata produsului. Datorita tehnologiilor folosite grafica este fixata pe obiect fara tratament termic rezultatul fiind instantaneu si de o calitate superioara. Tehnologia de imprimare color UV LED poate sa fie folosita pe o gama foarte variata de materiale printre care metalul, materialele plastice, PVC-ul, sticla, lemnul, ceramica, pielea naturala, imitatia de piele si poliuretanul. Aceasta tehnica este folosita si pentru imprimarea calendarelor. Daca sunteti interesati de calendare birou 2019 intrati pe link.

Pot sa fie imprimate color chiar si obiectele care au o culoare inchisa datorita posibilitatii de a tipari sub materialul grafic de personalizat a unui strat de cerneala de culoare alba. Personalizarea color cu tehnologie LED UV este rezistenta la razele UV si persista mai mult in timp.

Avantajele imprimarii color:

  • Suprafetele imprimate nu se deformeaza;
  • Materialele personalizate prin imprimare color nu au nevoie de timp de uscare si racire si sunt gata de folosire in mod instantaneu;
  • Permit tiparirea de imagini color fara limita in ceea ce priveste numarul de culori;
  • Nu dauneaza mediului inconjurator datorita consumabilelor de tip eco friendly;
  • Exista posibilitatea de a tipari pe materiale promotionale de pana la 150 mm grosime;
  • Suporta mai multe tipuri de taieri si finisari ulterioare;
  • Au o rezolutie ridicata ce poate ajunge la 1440 x 1200 DPI si un format de 420 x 300 mm.

Aplicatiile pe care le suporta sunt multiple si chiar si in cantitati mici pot fi realizate modele personalizate dupa dorinta clientului la o calitate foarte inalta. Ulterior imprimarii se poate opta pentur o finisare prin lacuire partiala sau completa si nu in ultimul rand poate fi obtinuta chiar si personalizarea volumetrica. Pe langa realizarea de la zero a unor carti de vizita, calendare, legitimatii, carduri se pot aborda si alte obiecte promotionale personalizate de tipul pixurilor, memorii stick, USB si lucruri ceva mai putin conventionale cum sunt ceasurile, telefoanele mobile, laptop-urile, powe bank-urile. Originalitatea are un rol foarte important alaturi de targetarea corecta pentru a profita cat mai mult de tehnologiile acestea uimitoare.

Pentru persoanele care nu vor calendare personalizate pentru ca considera ca acestea nu se potrivesc campaniei, o idee foarte buna care functioneaza intotdeauna este utilizarea de agende personalizate. pentru cele mai bune agende 2019 personalizate intrati pe link si veti gasi cea mai buna oferta de la Tempera.

Agendele personalizate pot utiliza inclusiv tehnica de imprimare color din simplul motiv ca paginile interioare pot fi printate cu modele in orice culoare doriti. Atunci cand personalizati agende si calendare este foarte important sa va pastrati elementele de branding.  Sigla companiei si eventual cateva date de contact sunt suficiente pentru paginile informative. Ulterior puteti pastra pe fiecare pagina, sigla si adresa web sau sigla si numarul de telefon, insa nu trebuie sa obturati cu ele spatiul destinat utilizatorului. Cea mai buna varianta in care puteti folosi elementele grafice ale firmei este sa le amplasati undeva la colt fara sa patrundeti in spatiul util al agendei. In acest fel agenda nu este obositoare si greu de folosit.

0 Shares
You May Also Like