Tot ce trebuie sa stii despre designul modern

0 Shares
0
0
0

Web design-ul cu tot ceea ce implica acesta are cai complicate si aspecte care pot fi definite doar printr-o buna intelegere a lucrurilor pe care acesta le implica. Multe intrebari pot aparea in momentul in care te hotarasti sa iti realizezi un site, insa www.droidwebdesign.com poate raspunde la multe dintre nelamuririle aparute.

Unul dintre aspectele pentru care este posibil sa nu fi gasit raspunsuri este detaliat mai jos, respectiv identificarea unei solutii care sa inlocuiasca design-ul traditional in momentele in care poti fi depasit de situatie.

Refacerea sau realizarea unui site poate fi o sursa de frustrare si un plus de stres: bugetul explodeaza, termenele-limita pot fi depasite, iar numarul de vizitatori poate fi chiar in scadere. Web design-ul traditional a devenit ineficace, insa exista o abordare mult mai inteligenta care poate reprezenta solutia potrivita in anumite momente: Growth Driven Design.

De ce uneori nu mai functioneaza design-ul traditional? Raspunsul implica numeroase aspecte, de la bugetul care explodeaza pana la termene-limita depasite. Problema principala vine de la faptul ca realizarile de site-uri vizeaza punerea in mediul online pana la o data-limita stabilita. Odata puse online acestea nu mai pot fi atinse, iar ciclul lor de viata devine unul limitat.

Constatarea care se poate face este simpla: web design-ul traditional a devenit ineficace, iar Growth Driven Design devine solutia inteligenta. De ce? In primul rand pentru ca aceasta permite o crestere constanta adoptand o modalitate de optimizare axata pe datele navigarii, nu doar pe supozitii.

Ameliorarea unui site incepe inca din momentul lansarii sale. Site-ul pe care il detii devine mai performant si castiga vizibilitate pe masura adaptarilor facute, realizate pentru a evolua odata cu audienta sa. Ce trebuie sa faci? Sa investesti in ameliorarea continua a site-ului pentru ca acesta sa nu ajunga la un moment dat depasit de situatie.

Pentru cine a fost creat acest concept: pentru toti cei care vor sa faca din propriul site cel mai bun produs comercial, oricare ar fi natura si importanta afacerii pe care o conduce. Liniile de comert si afacerile locale, furnizorii de servicii sau institutiile private sau publice, toate acestea pot beneficia de aceasta noua modalitate de realizare a site-urilor.

Acest concept implica trei etape: definirea strategiei, lansarea, respectiv imbunatatirea continua a site-ului. In prima etapa este nevoie de stabilirea unor aspecte precum: intelegerea comportamentelor utilizatorilor, rezolvarea problemelor de design si conectarea cu utilizatorii.

Etapa a doua este reprezentata de lansarea site-ului care trebuie sa se focuseze pe imbunatatiri pentru obtinerea unor rezultate rapide, iar cea de-a treia etapa este definita de faptul ca odata cu cresterea si evoluarea afacerii, optimizarea datelor duce la o performanta de varf a site-ului web detinut.

Principalele avantaje ale Growth Driven Design sunt reprezentate de: lansarea la timp a site-ului si intr-un buget definit, definirea unei strategii bazate pe date valide, ci nu pe opinii, cresterea motivarii si a productivitatii echipelor implicate, mai putine riscuri si o mai mare intoarcere spre investitii, o vizibilitate imbunatatita considerabil.

Toate acestea duc la o altfel de experienta care se doreste a fi net imbunatatita fata de experienta rezultata din metoda traditionala de web design.

0 Shares
You May Also Like