Transforma serviciul tau intr-un brand cunoscut

0 Shares
0
0
0

Din moment ce toate afacerile incep de la zero si nu au nici o marca pentru a se vorbi despre ele, nu exista dovezi convingatoare cu privire la cat de bune sunt produsele sau serviciile tale in acest moment.

Cu toate acestea, sunt cateva lucruri ce ii pot face in continuare pe clienti sa isi pastreze sau sa capete incredere in produsele sau serviciile oferite de tine.

Aceste elemente ar putea parea banale si nesemnificative, dar nu este asa. Presupunand ca ai inceput cu un nume usor de retinut pentru a construi brand-ul sau pentru a crea un logo, care este simplu dar care totusi surprinde semnificatia sau sensul a ceea ce reprezinta pentru brand.

Dezvoltarea unui logo ca acesta necesita investitii, dar efortul este bine meritat.

Culorile utilizate pentru site, plasarea de butoane, modul in care textul este aliniat, capacitatea de reactie a site-ului si nu in ultimul rand grafica va crea toate aceste prime impresii, fiind foarte importante, reprezentand un atu atunci cand esti doar la inceput sau te afli in stadiile initiale de a construi brand-ul.

Marca le formeaza clientilor tai o prima impresie, acestia asigurandu-se ca produsele si serviciile tale le va putea rezolva problemele lor. In timp ce logo-ul, grafica, si aspectul general al site-ului determina primele impresii, marca site-ului te ajuta sa consolidezi aceste primele impresii.

Atunci cand clientii incep sa citeasca mesajele de pe blog si vad scris nuante cum ar fi: stim ca doriti sa cititi mai mult… in loc de doar citeste mai mult  acestia nu vor fi impresionati, trebuie sa le impresionezi cu acel continut, cu acel mesaj facandu-i sa-si doreasca asta, motivandu-i ca citeasca mai departe, ceea ce va fi foarte bine pentru tine.

Care este povestea ta de marketing ?

Trebuie sa iti creezi propria poveste de marketing : ai nevoie de un erou, un scop, adevarul, si o morala. Printre alte lucruri ai nevoie si de puterea de a spune o poveste. Vei avea nevoie pentru a convinge, motiva, inspira, si captiva publicul.

Zvonurile care circula in acele zile, copiate de prin ziare de continut banal regulat si publicate sperand ca vor starni controverse si toata lumea va vorbi despre ele nu vor fi de nici un folos, nu te vor ajuta in niciun fel.

Vei avea nevoie de o poveste. Afacerea ta are nevoie de un scop. Identifica acest obiectiv si gaseaste o modalitate de a introduce acest scop de-a lungul site-ul tau.

Totul este mai usor pentru clientii tai,o sa inceapa sa le placa ceea ce faci, si nu in ultimul rand se vor baza pe tine avand incredere ca le vei rezolva problemele.

Cele mai multe site-uri au link-uri care duc la pagini 404. Si cel mai rau , facand click pe link-uri rupte duc clientii nicaieri. Navigarea este prea greoaie, paginile se incarca foarte lent, si uneori trebuie da derulezi pentru a vedea continutul cel mai important. 

Unele pagini nici macar nu se incarca complet, si uneori aveti probleme cu cosurile de cumparaturi, butoane flegmatice, sau forme care pur si simplu nu functioneaza.

Obtine toate acest drepturi si esti pe cale de a crea un brand. Afacerea ta este acum pe punctul de a capata  valoare (si, de asemenea, posibilitatea de a se vorbi despre ea) destul de bine, in timp ce o multime de lucruri merg in site-uri web: copia, strategia de marketing, si brand-ul, acestia sunt cel putin pasii de inceput pe care trebuie sa le iei.

0 Shares
You May Also Like