Un mic dejun sanatos, alegerea unei sanatati de fier

0 Shares
0
0
0

Este stiut de toata lumea ca un mic-dejun sanatos este cea mai importanta masa a zilei. In fiecare zi avem nevoie de putere si de energie pentru a trece cu bine de problemele de la munca sau din viata personala. Pentru asta este indicat sa ne incepem ziua plini de vitalitate si forta, iar fara un mic dejun sanatos acest lucru nu ar fi posibil.

Cum cei mai multi dintre noi se grabesc dimineata spre munca, nu mai apucam sa luam micul dejun. Savuram o cafea din mers ori cand ajungem la birou, iar fara o tigara este de neconceput sa bei cafea. Si mai trec cateva ore pana ni se face foame, iar atunci, tot din graba, alegem sa mancam ceva in fuga, fie un covrig ori un fruct si vedem ce mai mancam seara cand ajungem acasa.

Mai mult rontaim toata ziua decat consumam produse naturiste si alimente sanatoase, iar acest obicei nesanatos se va vedea in starea noastra de sanatate de mai tarziu.

Indicat ar fi sa ne facem timp sa luam un mic dejun sanatos, imediat ce ne-am facut siesta de dimineata. Este bine sa ne invatam si copiii sa nu sara peste cea mai importanta masa a zilei, deoarece este un obicei sanatos.

Potrivit studiilor, persoanele care sar peste micul dejun au o posibilitate crescuta de a se confrunta pe parcursul vietii cu obezitatea care face ravagii in randul tinerilor. Alegerea unei combinatii intre lapte si cereale este cea mai potrivita pentru un mic dejun sanatos.

Nu trebuie sa lipseasca un pahar de suc din fructe naturale si deja aveti un atu cand porniti spre serviciu: sunteti mai incarcati de energie si vitalitate pentru intreaga zi. Puteti consuma si lactate, cum ar fi branza in combinatie cu paine prajita ori un iaurt cu o banana.

Consumati fructe si legume

Nu sariti peste consumul de fructe, acesta avand o importanta majora. Puteti servi si o salata de fructe, insa este bine sa consumati si proteine. Biscuitii sunt facuti din cereale, asa ca nu ezitati sa ii consumati alaturi de un pahar cu lapte. Va mai puteti face o omleta cu legume la gratar. Cerealele integrale ocupa un loc aparte in micul dejun.

Daca nu consumati prajeli, puteti servi un mic dejun sanatos din oua fierte cu branza si o felie de paine prajita. Variante sunt destule, trebuie doar sa doriti sa consumati alimente sanatoase. In cazul in care nu va place laptele, il puteti inlocui cu o ceasca de ceai. Nu dureaza mai mult de un sfert de ora pentru a va pregati o masa sanatoasa de la primele ore ale diminetii.

Uitati de scuze de genul “prefer sa mai stau un sfert de ora in pat” sau “mi-e lene sa imi face ceva sa mananc”. Veti vedea importanta unui mic dejun sanatos peste cativa ani si nu veti mai putea da timpul inapoi.

In timp ce serviti micul dejun este de preferat sa nu aveti deschis televizorul, deoarece va poate distrage de la ceea ce faceti. Nu mancati nici pe tastatura de la laptop.

0 Shares
You May Also Like