Parteneri pe care ii vizeaza franciza CT
- Intreprinzatori cu experienta / studii superioare in domeniul IT cu bune abilitati de comunicare si relationare si care doresc sa inceapa o afacere de succes pe cont propriu
- Companii care au acelai obiect de activitate cu CT si care doresc sa isi creasca notorietatea pe piata precum si forta financiara prin operarea sub un nume intenational ce furnizeaza suport tehnic si comercial
- Intreprinzatori care sesizeaza potentialul din piata locala si care poseda abilitati de marketing si vanzare si sunt interesati sa inceapa propria afacere sub o marca puternica
- Companii care pe langa activitatea de service furnizeaza activitati conexe: vanzare componente si piese de schimb, accesorii, servicii web design, etc.
Derularea procesului de francizare
- Discutii cu potentialii parteneri
- Reputatia francizatului la nivel local este foarte importanta
- Necesitatea unui nivel minim al capitalului initial de investitie al francizatului
- Discutii preliminare care au in vedere o informare reciproca
- Incheierea contractului de franciza si stabilirea teritoriului de exclusivitate
- Francizorul va derula o sesiune de training pentru francizat – in timpul careia se va disemina informatii indispensabile demararii corecte a noii afaceri in franciza. Ulterior, in functie de schimbarile din piata locala – concurenta, preferinte consumatori – si/sau in functie de eventuale modificari in pacheul de servicii si/sau produse ale companiei CT, se vor organiza seminarii pentru introducerea unor noi strategii de dezvoltare, de vanzare, etc.
- MasterFrancizorul va pune la dispozitia francizatului marca, Know-how-ul (tehnicile de vanzare si marketing, informatiile technice, etc), va furniza layout-urile materialelor promotionale
- Francizatul, in functie de modelele de materiale publicitare si de identitatea CT le va tipari si le va folosi pentru campaniile sale locale.
- Se va mentine o permanenta legatura cu francizatul, pentru a analiza informatiile primite de la francizati: despre piata locala, concurenta, evolutii ale mediului de afaceri regional, situatile financiare, evaluarile personalului, etc.
- Francizatul va participa la dezvoltarea retelei )reuniuni, seminarii, chestionare)
Consideratii financiare ale afacerii Computer Troubleshooters
Taxa de intrare in franciza este in valoare de 3000 euro. Sistemul de franciza impune prezenta unei astfel de taxe in schimbul careia francizatul beneficiaza de statutul de membru al retelei si dreptul de a utiliza marca respectiva.
Taxa administrativa este un procent din Cifra de Afaceri a francizatului, de 2%, insa nu mai putin de 240 euro pe luna. Procentul de 2% se aplica numai la veniturile din serviciile IT furnizate de francizat si numai in cazul in care Cifra de Afaceri depaseste 10.000 de Euro pe LUNA.
Taxa administrativa reprezinta plata pentru suportul tehnic, marketing, managerial si administrativ oferit periodic de Masterfrancizor. Know How-ul Master Francizorului va trece permanent prin procese de actualizare iar noile informatii dobandite in urma cercetarilor vor fi trasmise francizatului pentru perfectionarea: campaniilor de marketing; Managementului afacerii; Tehnicilor de marketing si vanzare si Planurile de abonamente si servicii.
Taxa de publicitate in valoare de 100 euro va fi colectata lunar de la fiecare francizat si este destinata bugetului de bublicitate nationala.
Conform politicii AV Franchise Consulting, consultanta pentru aceasta franciza este gratuita si lipsita de orice comisioane ulterioare.
|
|
Relatii la Computer Troubleshooters.