Administrarea asociatiei de proprietari presupune asumarea unei responsabilitati, reprezentand o necesitate de netrecut cu vederea. La ora actuala atentia este indreptata tot mai mult spre servicile oferite de firmele specializate in administrare.
Partea contabila, dar si cea tehnica necesita tinerea unei evidente detaliate, pentru ca totul sa se desfasoare in armonie, fara sa fie cazul de situatii nedorite.
Pentru cei aflati in cautarea unei firme care se ocupa cu administrarea partii de contabilitate pentru asociatii de proprietari in Brasov, un reper este Digital Property.
Specialistii presteaza servicii profesionale, si folosesc o platforma online intuitiva pentru a mentine proprietarii la curent cu fiecare plata si serviciu prestat.
Pe pagina cu acelasi nume, digitalproperty.ro, pot vedea cei interesati ce anume ofera aceasta echipa si care sunt avantajele pe care le asigura o astfel de colaborare.
Pentru ca un subiect de interes major este administrarea contabila a asociatiei de proprietari, regasesti mai jos cateva dintre serviciile furnizate in acest sens, respectiv informatii relevante privind o astfel de decizie.
Administrarea contabila a asociatiei de proprietari cu Digital Property
Rolul acestei parti de administrare a asociatiei de proprietari este unul foarte bine determinat. Partea contabila are in vedere defalcarea cotelor de cheltuieli.
Totul se realizeaza prin raportare la prevederile legale. In randul atributiilor preluate de specialistii Digital Property privind administrarea contabila a asociatiei de proprietari intra:
- Aplicarea unui program specializat pentru a calcula listele de incasare a cotelor de intretinere
- Calculul penalitatilor de intarziere, prin raportare la normele legale in conformitate si la decizia asociatiei de proprietari
- Calcularea centralizata a consumului de apa rece, apa calda, pe baza citirilor realizate de locatarii asociatiei, respectiv a citirilor care au fost preluate de administratorul de bloc
- O centralizare pentru persoanele din tabelul realizat lunar de Comitetul Asociatiei, cu numarul acestora
- Intocmirea Registrului de casa
- O evidenta a registrelor de Evidenta Fond Rulment, respectiv Fond Reparatii, conform cu Legile actuale
- Fisiere de penalitati emise defalcat pentru apartamentele penalizate, atunci cand o cere comitetul executiv
- Oferirea de informatii acelor proprietari care prezinta nelamuriri (vizavi de repartizarea cheltuielilor lunare, mentionate in listele de intretinere).
Mai departe, de interes pentru membrii asociatiei de proprietari este administrarea tehnica a acesteia. Este cea care dicteaza confortul proprietarilor.
Despre serviciile disponibile in Brasov oferite de specialistii Digital Property poti afla de pe pagina lor – https://digitalproperty.ro/.
Ai in vedere portofoliul lor pentru a afla care sunt avantajele propriu zise pe care le va aduce asociatiei de proprietari din care faci parte. Detalii despre partea de casierie, despre cum se pot realiza platile, spre exemplu, dar si alte astfel de aspecte le regasesti pe site-ul lor.
Pentru ca activeaza pe o platforma digitalizata intuitiva, ai avantajul avizierului online mereu actualizat, care te poate pune in tema legat de aspectul de interes.
Analizeaza optiunile pe care le ai si decide-te pentru o colaborare de durata, avantajoasa pentru intreaga asociatie de proprietari din care faci parte.