Apple reprezinta una din cele mai puternice companii din domeniul IT, fiind brandul care a castigat foarte mult teren in ultimii 10 ani. Garantia o reprezinta insasi numele companiei si ale produselor sale, fie ca este vorba de iPhone, iPad, etc. Pentru a-si fideliza clientii, Apple se bazeaza pe servicii de inalta calitate si cand vine vorba de service-urile post-garantie. Acestea sunt la un nivel foarte inalt, reusind sa pastreze standardele companiei Apple.
Specialistii din service-urile Apple va asigura cele mai bune servicii de reparatii ale produselor companiei. Vom enumera in continuare cateva dintre acestea: diagnoza si reparatia in garantie si post-garantie; instalari de software; recuperare de date; curatare echipamente; upgrade-uri hardware; inchiriere echipamente Apple; consiliere in utilizarea produselor pentru prevenirea defectelor;
Totusi specialistiii din service Apple va recomanda sa urmati cativa pasi inainte de a va prezenta la acestia: inlaturarea carcaselor, foliilor sau huselor; realizarea unui back-up de date; dezactivarea echipamentului din cont iCloud (logare pe icloud.com si find cu Apple ID-ul dumneavoastra, apoi selectati dispozitivul care trebuie dezactivat sau scos din cont, daca dispozitivul nu este conectat, faceti click pe Remove din cont, daca acesta este conectat, faceti click pe Erase, iar cand stergerea s-a incheiat, faceti click pe Remove din cont); deparolarea echipamentului;
In cazul unui iPhone pasii specifici de urmat sunt urmatorii:
Pentru a se putea realiza o diagnoza cat mai precisa sunteti solicitati sa nu stergeti sau sa nu resetati complet echipamentul, pentru a nu se pierde istoricul de functionare necesar unei diagnoze; datele cu carcater personal le puteti elimina folosind procedura urmatoare: efectuati back-up complet (local pe computer/in iCloud).
Dezactivati orice functionalitate de back-up automat, apoi eliminati manual toate datele cu caracter personal de pe iPhone-ul; pasul urmator consta in eliminarea manuala a tuturor contactelor, mesajelor, filmelor, melodiilor, pozelor etc., deconectand apoi smartphone-ul din toate conturile in care acesta este autentificat (iCloud, AppStore, iTunes Store, etc.); ultimul pas este eliminarea manuala a tuturor conturilor de e-mail, Google, Facebook, Twiter, etc.
De regula un service Apple nu este responsabil pentru: efectuarea pasilor prezentati mai sus care trebuie efectuati inaintea trimiterii iPhone-ului in service; eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu, si anume folie, carcasa, husa, care a fost indepartat inainte de trimiterea produsului in service; pierderea datelor personale in urma unui proces de service; deparolarea echipamentului, orice echipament parolat care este trimis in service nu mai beneficiaza de ordinea de procesare a cazurilor de service.
In service Apple sunt reparate in garantie si in afara garantiei echipamente ale producatorului: sisteme de calcul si diferite accesorii Apple ( toate modelele de calculatoare de birou si modelele portabile ); iPod orice tip de model si accesoriile aferente acestuia; iPad si toate accesoriile aferente; iPhone si accesoriile aferente, acestea trebuie sa fie marca Apple.
Profesionalismul de care dau dovada cei de la Apple este necesar sa se observe si in calitatea reparatiilor care pot fi executate si in service iPhone Bucuresti. De aceea producatorul prefera sa realizeze reparatii prin service-urile sale care au un standard ridicat al calitatii.