Căutarea organică generează 51% din traficul web și 40% din venituri. De aceea, echipele de marketing pentru căutare urmăresc continuu să genereze mai mult trafic de căutare.
Clasează pe pagina unu un cuvânt cheie într-un motor de căutare și vei vedea o creștere a traficului organic; clasați-vă în primele 3 poziții sau în fragmentul prezentat pentru acel cuvânt cheie și probabil veți vedea un salt exponențial de trafic. Așadar, nu este de mirare că a descoperi cum să crești traficul organic este Sfântul Graal al marketingului de căutare. Iată câteva tactici folosite în acest sens de către noi!
Identificarea și remedierea conținutul neperformant
Conținutul neperformant este un conținut care nu reușește să ajute un site să își atingă obiectivele de marketing – de obicei, generând trafic organic sau conversii sau câștigând recomandări de pe alte site-uri. Nu vă face niciun favor și vă poate afecta chiar șansele de a obține creșterea traficului organic.
Conținutul neperformant ocupă bugetul de accesare cu crawlere – modul în care motoarele de căutare decid câte pagini și ce pagini dintr-un site trebuie accesate cu crawlere – ceea ce este limitat. Dacă site-ul dvs. conține o mulțime de conținut neperformant, motoarele de căutare se răsfrâng cu accesarea cu crawlere a conținutului ineficient și abandonează site-ul înainte de a accesa cu crawlere lucrurile bune.
Identificarea și eliminarea conținutului neperformant oferă motoarelor de căutare un buget suficient pentru a accesa cu crawlere cele mai importante pagini și postări ale site-ului. Acest conținut se poate poziționa mai bine în SERP-uri, câștigând mai multe clicuri organice pe termen lung.
În primul rând, se identifică conținutul cel mai performant de pe site-ul dvs. în ceea ce privește backlink-urile, traficul și clasarea cuvintelor cheie și conversiile. Efectuarea unui audit de conținut este cel mai bun mod de a face acest lucru.
După identificarea unui conținut neperformant, se alege unul sau o combinație de pași următori:
- Se optimizează metaetichetele SEO, anteturile și ALT-urile de imagine pentru a urca în SERP-uri. Puteți inspecta pagini individuale pentru îmbunătățiri folosind verificatorul nostru SEO on-page. verificator SEO pe pagină pentru a îmbunătăți traficul organic
- Se redirecționează traficul de la pagini cu conversii reduse la pagini relevante, dar cu conversii mai mari.
- Se utilizează redirecționări canonice pe conținut similar. Etichetele canonice vor indica motoarelor de căutare versiunea pe care să o acorde prioritate.
- Se efectuează un audit la fiecare câteva luni pentru a optimiza performanța traficului organic și pentru a vă asigura că site-ul dvs. nu este împiedicat de conținut neperformant.
Găsirea unor cuvinte cheie cât mai potrivite
Chiar și cea mai puternică strategie de cuvinte cheie are, probabil, lacune. Acest lucru este firesc: cuvinte cheie noi și relevante apar tot timpul, iar adăugarea de noi funcții de produs deschide noi oportunități de cuvinte cheie. Este nevoie de timp pentru ca producția de conținut să includă aceste oportunități în strategia cuvintelor cheie. Creșterea traficului organic depinde foarte mult de optimizarea, căutarea și implementarea unor cuvinte cheie cât mai potrivite pentru conținutul specific.