Dupa lansarea unui nou site sau a unei reproiectari, IMM-urile au folosit adesea o buna parte din bugetul lor de marketing un an intreg. Prin urmare, este dificil sa investesti in campanii de promovare Google Ads, PPC, Facebook sau alte campanii. In cazul campaniilor platite, trebuie sa te gandesti la bugetul campaniei si adesea, la bugetul alocat profesionistilor care se ocupa de el.
Atentie, asta nu inseamna ca campaniile PPC si SEA nu sunt eficiente! Dimpotriva, acestea ofera adesea un rezultat mai rapid decat SEO, dar necesita un buget mai mare.
Daca doresti sa cheltuiesti mai putin si sa obtii rezultate pe termen mai lung, optimizarea pentru motoarele de cautare este cel mai bun pariu.
Daca bugetul tau permite acest lucru, SEA si SEO pot merge mana in mana pentru a avea rezultate imediate dintr-o campanie SEA si pentru a construi rezultate optimizare SEO Bucuresti pe termen lung.
Majoritatea oamenilor au incredere in Google si sunt putin lenesi. Cu cat te clasezi mai bine in paginile cu rezultatele cautarii, cu atat vei avea mai multe vizite. 60% din clicuri se fac pe primele 3 rezultate naturale si 75% dintre utilizatori nu trec niciodata dincolo de prima pagina cu rezultatele cautarii.
A fi bine pozitionat inseamna, de asemenea, sa fii mai bine perceput de potentialii tai clienti. Daca esti usor de gasit, automat esti mai demn de incredere.
Toata lumea foloseste web-ul. Cu toate acestea, nu toata lumea il foloseste in mod corect. Gasirea cuvintelor cheie potrivite pentru a-ti viza publicul poate fi uneori dificila, mai ales daca esti prea aproape de oferta ta. Uneori este dificil sa arunci o privire din afara si sa incerci sa gasesti expresia de cautare sau cuvantul cheie perfect pentru a te pozitiona si a raspunde cerintelor clientilor tai.
Esti sudor? Oamenii care te cauta folosesc “sudarea” sau “lipirea” ca expresie de cautare? Uneori este greu de gasit. Un strateg web iti evalueaza piata, concurenta si persoanele pentru a viza in mod corespunzator cuvintele folosite efectiv de clientii potentiali, in loc sa se bazeze doar pe instinct.
Datorita resurselor mai mult sau mai putin limitate, un startup trebuie sa se dezvolte rapid si sa obtina venituri mai mult sau mai putin semnificative inca din primul an, sau chiar din primele luni de existenta, pentru a-si asigura supravietuirea.
Daca implementarea unei strategii de referinta naturala reprezinta o investitie semnificativa pentru un start-up, este esentiala pentru realizarea obiectivelor acestuia: gasirea unei pozitionari bune in piata, cresterea rapida a numarului de clienti, vanzari etc.
Pentru a iesi in evidenta fata de concurenta, a creste vanzarile si a-si asigura supravietuirea, un startup trebuie sa aiba o vizibilitate excelenta. Daca esti in fruntea unui start-up si vrei sa-ti promovezi afacerea catre potentialii tai clienti, poti opta pentru publicitate online sau SEO.
Publicitatea este o solutie excelenta pentru a-ti optimiza rapid vizibilitatea pe diverse canale: presa scrisa, televiziune etc. Cu toate acestea, retine ca este extrem de scump si efectul sau este, in cele mai multe cazuri, de scurta durata.