Potrivit studiilor recente, 70% din populatia lumii are un cont pe una din retelele de socializare. Cea mai buna modalitate pentru o companie de a-si dezvolta activitatea, de a creste vanzarile sau de a-si diversifica produsele este sa utilizeze tehnologii noi.
Dar un astfel de flux de informatii trebuie sa fie gestionat de o persoana sau structura competenta, cum ar fi o agentie de Social Media, pentru a asigura succesul pe retelele sociale.
Agentia re7consulting din Bucuresti s-a preocupat mereu de prezenta activa a clientilor sai pe cele mai importante retele sociale, contribuind decisiv la atingerea obiectivelor de marketing fixate de comun acord.
Iata cateva motive pentru care e bine sa apelezi la o agentie pentru a fi promovat pe Social Media.
- Folosirea corecta a potentialului retelelor sociale:
Aceste platforme sunt instrumente digitale valoroase pentru orice companie.
Cu toate acestea, unele firme inca ezita sa foloseasca Facebook sau Instagram pentru publicitate, insa colaborarea cu o agentie de Social Media specializata face posibila valorificarea corecta a prezentei in online.
O prezenta puternica pe retelele sociale imbunatateste vizibilitatea unei afaceri si creste traficul relevant.
O buna gestionare a retelelor sociale dezvolta reputatia in mediul virtual a unei companii, a unui serviciu sau a unui produs de pe web.
Pentru a stabili unde se afla in raport cu concurenta, compania trebuie sa ia masuri eficiente si nu exista nimic mai bun decat Social Media pentru a obtine o vizibilitate accentuata in mediul virtual.
Pentru a defini cea mai buna abordare, este imperativ sa apelezi la o agentie de Social Media specializata care te poate ghida in acest proces.
- Folosirea unei strategiei de marketing online adaptata retelelor sociale:
O agentie de marketing online care se ocupa in special cu Social Media are o echipa creativa si experimentata in managementul comunitatii.
Cu toate acestea, pentru a genera profit, agentia trebuie sa coordoneze precis prezenta afacerii tale pe Facebook, Instagram si alte retele sociale.
Scopul de promovare si punerea in valoare a produselor sau serviciilor est atins prin gestionarea cat mai corecta a conturilor de Social Media.
Agentia de Social Media este responsabila pentru proiectarea unei linii editoriale eficiente. Cu ajutorul unei agentii specializate in comunicare online, succesul marketingului pe Social Media este garantat.
- Utilizarea geolocatiei in promovarea pe retele sociale:
Folosind aplicatiile si sistemele incorporate in smartphone-uri, agentiile de publicitate folosesc locatia persoanelor si le pot oferi oferte personalizate cand se afla in apropierea afacerii promovate.
Agentia consolideaza informatiile consumatorilor, astfel incat clientul sau sa fie prezent unui public adecvat in Social Media, la momentul potrivit si cu mesajul potrivit.
- Incurajarea interactiunii cu clientii:
In ultimele luni, opiniile utilizatorilor si ale consumatorilor au fost in centrul preocuparilor agentiilor de Social Media.
Branduri importante folosesc comunitati imense pe Instagram sau Facebook pentru a ajunge la cat mai mulți oameni posibil.
Acest curs de actiune permite utilizatorilor sa genereze postari, dar agentia este cea care implementeaza strategia de continut.
Se stie ca impartasirea opiniilor si sfaturilor pe o pagina a unei retele sociale, in grupuri sau pe bloguri, de catre un client multumit, reprezinta cea mai buna strategie de comunicare.
- Perfectionarea vizualului:
Expresia „o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte” este inca valabila, desi e arhicunoscuta.
Sondajele au aratat ca o persoana este mai sensibila la o fotografie decat in fata unui text lung. Managementul comunitatii nu se refera doar la gestionarea retelelor sociale, ci necesita si o selectie atenta a ilustratiilor si pozelor din postari.
In functie de profilul afacerii tale, ilustratiile si pozele postate pe Fcebook sau Instagram pot ridica imens valoarea unei postari.
In unele situatii, este imperativ sa apelezi la serviciile unui designer grafic de la o agentie, pentru a obtine rezultate bune.
- Promovarea parteneriatului:
In majoritatea cazurilor, populatia tinta unei companii este mai favorabila consumului de produse sau folosirea unor servicii deja cunoscute de influenceri.
Liderii de opinie joaca un rol decisiv in marketingul online. Dominarea comunicarii pe retelele sociale inseamna identificarea persoanelor care genereaza impact asupra comunitatii.
O agentie de Social Media identifica mai usor modalitati de influentare a potentialilor clienti. Prin acest sistem, afacerile dezvolta o afinitate speciala cu consumatorii.