Sfaturi utile pentru integrarea unui chat pe site

Sfaturi utile pentru integrarea unui chat pe site

0 Shares
0
0
0

Pentru multe intreprinderi mici, in loc sa reinnoiasca actualul design web mobil, are mai mult sens sa opteze pentru platforme de servicii pentru clienti care au capacitati de asistenta mobila foarte specifice.

Iata un exemplu: Asistenta mobila  Zendesk este o platforma de servicii pentru clienti care ofera asistenta mobila avansata prin intermediul aplicatiei sale Centru de ajutor mobil. Acest lucru permite utilizatorilor sa transforme documente de resurse de asistenta si servicii existente si recent create in resurse accesibile si mobile.

Chatul live este o modalitate rapida si usoara pentru clienti de a contacta o companie si de a primi un raspuns imediat fara a parasi site-ul web al companiei. Este deosebit de popular in randul retailerilor online, care folosesc chat-ul live pentru a raspunde la intrebarile cumparatorului in timp real – asigurandu-se ca nimic nu sta in calea achizitiei lor.

Chatul live este popular si in multe alte segmente de industrie. Raportul „ Chat-ul live un canal de implicare obligatoriu ” de la Gartner  prevede ca peste 85 la suta dintre companii vor oferi o functie de chat in direct pe site-ul lor sau pe dispozitivele mobile pana in 2022. Acest lucru provine din utilizarea in crestere a aplicatii de mesagerie, cum ar fi WhatsApp, Facebook Messenger si WeChat, de catre clienti.

Intrucat chat-ul live raspunde nevoilor imediate ale clientilor si  solutionare rapida la probleme, este un instrument eficient pentru imbunatatirea CX. Iar multe platforme de chat live ofera functionalitate dincolo de o simpla comunicare. De exemplu, unii permit co-navigarea, ceea ce permite agentilor sa preia controlul temporar asupra browserului clientului si sa-i conduca la diferite produse si pagini de pe site-ul web, ajutand clientii sa gaseasca raspunsuri mai rapid.

Alte functii live chat ajuta afacerea mai direct. Informatiile contextuale, prezentate in UI-ul agentului (interfata de utilizator), pot informa agentul ce pagini si produse a vazut deja clientul.

Informatii despre clienti  pot fi de asemenea incluse, oferind agentului o informatie despre achizitiile anterioare ale clientului, sesiunile de chat anterioare si orice alte inregistrari stocate in software-ul companiei. Este recomandata colaborarea cu www.livesuport.ro pentru o relatie foarte buna cu clientii, cu ajutorul unei echipe de profesionisti in live suport.

Companiile de chat live in actiune care folosesc solutii precum Salesforce.com Software Cloud Service pot oferi clientilor o CX imbunatatita de oriunde. Cu libertatea de mobilitate si consolidarea eforturilor agentilor, agentii pot comunica mult mai bine cu clientii.

Solutia include o optiune de autoservire pentru clienti, o baza de cunostinte, un instrument de colaborare a agentilor si o integrare sociala. Toate aceste caracteristici ajuta la cresterea implicarii, la cresterea vanzarilor, la reducerea intrebarilor repetate si la utilizarea mai eficienta a timpului agentilor Tier One.

Resursele de autoservire sunt informatii de asistenta care sunt postate online pentru ca clientii sa isi gaseasca raspunsurile si sa le  foloseasca singuri, cum ar fi bazele de cunostinte si paginile cu intrebari frecvente (FAQ). Fata de toate celelalte canale de servicii, majoritatea consumatorilor prefera sa citeasca astfel de pagini si sa revina pe chat pentru a clarifica ultimele detalii.

0 Shares
You May Also Like