luni, martie 27, 2023
  • Login
AfacereaZilei
  • Afaceri
  • Propuneri de afaceri
  • Povesti de succes
  • Economie
  • Companii
  • Auto
  • Turism
  • Gdpr
    • Politica noastra privind Cookies
    • Termeni si conditii
    • Stergerea datelor cu caracter personal
    • Disclaimer
  • Contact
No Result
View All Result
AfacereaZilei
No Result
View All Result
Home Afaceri

Sfaturi utile pentru integrarea unui chat pe site

byEmanoil Farcasiu
21 februarie 2020
inAfaceri, Propuneri de afaceri
Reading Time: 2min read
0
Sfaturi utile pentru integrarea unui chat pe site
0
SHARES
57
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Pentru multe intreprinderi mici, in loc sa reinnoiasca actualul design web mobil, are mai mult sens sa opteze pentru platforme de servicii pentru clienti care au capacitati de asistenta mobila foarte specifice.

Iata un exemplu: Asistenta mobila  Zendesk este o platforma de servicii pentru clienti care ofera asistenta mobila avansata prin intermediul aplicatiei sale Centru de ajutor mobil. Acest lucru permite utilizatorilor sa transforme documente de resurse de asistenta si servicii existente si recent create in resurse accesibile si mobile.

Chatul live este o modalitate rapida si usoara pentru clienti de a contacta o companie si de a primi un raspuns imediat fara a parasi site-ul web al companiei. Este deosebit de popular in randul retailerilor online, care folosesc chat-ul live pentru a raspunde la intrebarile cumparatorului in timp real – asigurandu-se ca nimic nu sta in calea achizitiei lor.

Chatul live este popular si in multe alte segmente de industrie. Raportul „ Chat-ul live un canal de implicare obligatoriu ” de la Gartner  prevede ca peste 85 la suta dintre companii vor oferi o functie de chat in direct pe site-ul lor sau pe dispozitivele mobile pana in 2022. Acest lucru provine din utilizarea in crestere a aplicatii de mesagerie, cum ar fi WhatsApp, Facebook Messenger si WeChat, de catre clienti.

Intrucat chat-ul live raspunde nevoilor imediate ale clientilor si  solutionare rapida la probleme, este un instrument eficient pentru imbunatatirea CX. Iar multe platforme de chat live ofera functionalitate dincolo de o simpla comunicare. De exemplu, unii permit co-navigarea, ceea ce permite agentilor sa preia controlul temporar asupra browserului clientului si sa-i conduca la diferite produse si pagini de pe site-ul web, ajutand clientii sa gaseasca raspunsuri mai rapid.

Alte functii live chat ajuta afacerea mai direct. Informatiile contextuale, prezentate in UI-ul agentului (interfata de utilizator), pot informa agentul ce pagini si produse a vazut deja clientul.

Informatii despre clienti  pot fi de asemenea incluse, oferind agentului o informatie despre achizitiile anterioare ale clientului, sesiunile de chat anterioare si orice alte inregistrari stocate in software-ul companiei. Este recomandata colaborarea cu www.livesuport.ro pentru o relatie foarte buna cu clientii, cu ajutorul unei echipe de profesionisti in live suport.

Companiile de chat live in actiune care folosesc solutii precum Salesforce.com Software Cloud Service pot oferi clientilor o CX imbunatatita de oriunde. Cu libertatea de mobilitate si consolidarea eforturilor agentilor, agentii pot comunica mult mai bine cu clientii.

Solutia include o optiune de autoservire pentru clienti, o baza de cunostinte, un instrument de colaborare a agentilor si o integrare sociala. Toate aceste caracteristici ajuta la cresterea implicarii, la cresterea vanzarilor, la reducerea intrebarilor repetate si la utilizarea mai eficienta a timpului agentilor Tier One.

Resursele de autoservire sunt informatii de asistenta care sunt postate online pentru ca clientii sa isi gaseasca raspunsurile si sa le  foloseasca singuri, cum ar fi bazele de cunostinte si paginile cu intrebari frecvente (FAQ). Fata de toate celelalte canale de servicii, majoritatea consumatorilor prefera sa citeasca astfel de pagini si sa revina pe chat pentru a clarifica ultimele detalii.

Tags: Asistenta mobila  Zendesklivesuport.roprofesionisti in live suport

Postari Interesante

Inchirieri imprimante – un serviciu util pentru multiple business-uri
Afaceri

Inchirieri imprimante – un serviciu util pentru multiple business-uri

2 martie 2023
Cum să obții un împrumut pentru o afacere din Romania
Afaceri

Cum să obții un împrumut pentru o afacere din Romania?

27 ianuarie 2023
Optimall SMIS pentru gestionarea obiectelor de inventar
Afaceri

Optimall SMIS pentru gestionarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe deținute în cadrul instituțiilor publice

20 ianuarie 2023
Utilizarea dronelor in procesele logistice
Afaceri

Utilizarea dronelor in procesele logistice

18 ianuarie 2023
4 amestecuri de uleiuri esențiale pentru antreprenori
Afaceri

4 amestecuri de uleiuri esențiale pentru antreprenori

29 ianuarie 2023
Plati online cu Gomag Payments, noutate in platforma Gomag
Afaceri

Plati online cu Gomag Payments, noutate in platforma Gomag

27 decembrie 2022

Copyright © 2017 AfacereaZilei.ro.

No Result
View All Result
  • Afaceri
  • Propuneri de afaceri
  • Povesti de succes
  • Economie
  • Companii
  • Auto
  • Turism
  • Gdpr
    • Politica noastra privind Cookies
    • Termeni si conditii
    • Stergerea datelor cu caracter personal
    • Disclaimer
  • Contact

Copyright © 2017 AfacereaZilei.ro.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In