Importanta marketing-ului online

0 Shares
0
0
0

Ce este marketingul digital?

Marketingul digital este actul de promovare si vanzare a produselor si serviciilor prin mobilizarea tacticii de marketing online, cum ar fi marketingul social media, marketingul de cautare si marketingul prin e-mail.

Despre marketing digital se poate spune ca este pur si simplu marketing, este modul in care companiile de astazi primesc mesajul in fata celor mai buni clienti.

Regula numarul 1 in marketing este de a face oferta potrivita la momentul potrivit si in locul potrivit. Astazi, clientii tai sunt online: petrecand in medii sociale, ramanand actualizati pe site-uri de stiri si bloguri si cautand online cand au nevoie.

Marketingul digital te pune in aceleasi canale, astfel incat cei mai buni clienti sa te poata vedea, sa invete mai multe despre tine si chiar sa puna intrebari pentru a afla mai multe despre tine si produsele sau serviciile tale.

Exista tactici diferite pe care va trebui sa le inveti. Dar toate aceste tactici colaboreaza pentru a crea o temelie puternica pentru afacerea ta: atragerea de perspective, cultivarea relatiilor si oferirea de servicii pe care publicul tau le va aprecia si va raspunde.

In multe privinte, marketingul digital nu se deosebeste de marketingul traditional. In ambele organizatii inteligente incearca sa dezvolte relatii reciproc avantajoase cu potentialii clienti.

Cat de important este marketing-ul digital?

Marketingul digital a inlocuit cele mai traditionale tactici de marketing, deoarece este conceput pentru a ajunge la consumatorii de astazi.

Ca exemplu…

Gandeste-te la ultima achizitie importanta pe care ai facut-o. Poate ca ai cumparat o casa, ai angajat pe cineva sa iti repare acoperisul sau ai schimbat furnizorii de hartie la birou.

Indiferent de ceea ce a fost, ai inceput, probabil, prin cautarea pe Internet pentru a afla mai multe despre solutiile disponibile, cine le-a furnizat si care au fost cele mai bune optiuni.

Decizia finala de cumparare a fost bazata apoi pe recenziile pe care le-ai citit, pe prietenii si familia pe care ai consultat-o si pe solutiile, caracteristicile si preturile pe care le-ai cercetat.

Majoritatea deciziilor de cumparare incep online.

In acest caz, o prezenta online este absolut necesara – indiferent de ce vinzi.

Cheia este de a dezvolta o strategie de marketing digital care te pune in toate locurile pe care le frecventeaza deja potentialii clienti, apoi foloseste o varietate de canale digitale pentru a le conecta intr-o multitudine de moduri.

Cand puneti toate aceste piese impreuna, veti termina cu o masina de marketing digital eficienta si usor de manevrat.

O prezenta digitala puternica te va ajuta in mai multe moduri:

  • aceasta va facilita crearea de constientizare si implicare atat inainte, cat si dupa vanzare
  • acesta va va ajuta sa transformati noi cumparatori in fani care cumpara mai mult (si mai des)
  • Acesta va da startul cuvantului,clientii vor aduce clienti noi – si toate beneficiile care vin impreuna cu ele
  • Aceasta va scurta calatoria cumparatorului prezentand ofertele corecte la momentul potrivit

Fii constienti de faptul ca scena de marketing digital se schimba mereu.

Adevarul este ca marketingul digital este mai putin despre „digital” si mai mult despre „marketing”,fundamentele sale au fost deja stabilite.

0 Shares
You May Also Like