Cand a fost descoperita acesta problema, s-a crezut ca este una care afecteaza doar primele modele de LG G4, acestea fiind produse inainte de octombrie 2015. S-a considerat ca poate era o problema de hardware legata de placa de baza, insa problemele cu privire la aceste boot loop-uri intamplatoare au persistat, fiind tot mai multi utilizatori si furnizori afectati, neexistand o solutie foarte simpla.
Pentru ca dispozitivele se aflau in garantie, clientii l-au trimis la furnizori pentru verificari si reparatii, iar service-ul autorizat care s-a ocupat de verificarea acestor terminale, a luat o hotarare bizara, ridicand garantia pe motiv de socuri mecanice, neavand probabil la cunostiinta faptul ca aceasta problema este una aparuta la nivel mondial si mai ales ca LG a hotarat repararea in garantie a tuturor dispozitivelor de acest tip.
Din cauza mediatizarii foarte reduse a acestei probleme aparute la modelele LG G4, majoritatea retailerilor din Romania au retras garantia pentru aceasta problema.
Contactarea LG Romania pentru a se rezolva problema a dus la un raspuns prompt prin care toate telefoanele cu aceasta problema urmeaza sa se repare in service-urile autorizate de producator pentru reparatii LG.
Asadar, daca detineti un LG G4 care in mod inexplicabil si-a facut reboot intrand intr-un continuu boot loop, trebuie sa contactati fara doar si poate service-ul autorizat al producatorului LG, pentru ca poate fi vorba de o problema care tine de fabricatie si pe care producatorul sud-coreean a recunoscut-o, anuntand ca se va ocupa de fiecare client in parte.
Daca la o prima verificare vi se spune ca problema tine de un “soc mecanic” care nu va fi acoperit de garantie, iar dumneavoastra stiti ca dispozitivul nu a avut niciun accident mecanic, trebuie sa rezolvati aceasta problema cum spuneam numai printr-un service LG.
Este bine sa stim ca orice comerciant de telefoane mobile incearca sa iasa cum am spune noi romanii “basma curata”, nerecunoscand dispozitivele ca fiind in garantie daca apar astfel de probleme care iau prin surprindere insusi producatorul.
De aceea este bine sa ne informam corespunzator, fie de pe Internet, fie din alte surse, pentru a putea discuta cu retailerul de la care am cumparat dispozitivul de pe pozitii de egalitate.
Nu putem spune ca toate problemele care apar la un astfel de dispozitiv sunt intotdeauna din vina producatorului, dar cand se intampla sa fie asa trebuie sa primim toata atentia care ni se cuvine in astfel de cazuri.