Intrebari frecvente despre certificarile ISO?

0 Shares
0
0
0

Cu siguranta in conditiile in care sunteti oameni de afaceri, stiti cat de importante sunt certificarile ISO. Pentru ca exista insa si persoane care isi doresc sa inceapa o afacere, vom discuta in urmatoarele randuri despre certificarile ISO, si vom vedea care sunt cele mai des intalnite intrebari despre certificarile ISO, care pot fi obtinute accesand https://www.certificareiso.ro, si luand legatura cu expertii in obtinerea certificarii ISO.

Ce este certificarea ISO?

Certificarea ISO este un sigiliu de aprobare din partea unui organism tert, pe care o companie il conduce la unul dintre sistemele de management ISO recunoscute international. Certificarea poate fi utilizata pentru a licita pentru afaceri ca dovada a credibilitatii companiei, dar si pentru a instala increderea in potentialul client pe care il vei respecta.

De ce as dori certificare ISO?

Certificarea ISO este o declaratie a partilor interesate, a angajatilor si a conducerii superioare ca afacerea doreste sa opereze intr-un cadru stabilit pentru a-si atinge obiectivele companiei. Obtineti aceste obiective de satisfactie a clientilor, obiective de productie sau obiective de mediu etc.

Stabilindu-va sarcina de a mentine o certificare externa, dovediti angajamentul companiei pentru aceste obiective, precum si cresterea credibilitatii si increderii clientilor in marca / serviciu sau produs.

De exemplu, ruland un sistem de management al calitatii, o companie poate ramane sub controlul proceselor si procedurilor sale, sa se asigure daca ceva nu merge bine, este rectificata rapid, eficient si spre satisfactia clientului. De asemenea, poate asigura o linie de comunicare lina intre angajati, furnizori si clienti in orice moment.

Multe oferte din sectorul public si privat solicita certificarea ISO, fie ca o conditie necesara pentru a trece la urmatoarea etapa, fie ca filtru pentru a elimina companiile din procesul de licitatie.

Prin obtinerea certificarii ISO la care clientii dvs. acorda greutate, va asigura ca sunteti pe „terenuri de joc echitabile” cu potentialii concurenti si va imbunatateste sansele de a licita cu succes.

Multe companii au ​​raportat o imbunatatire majora a eficientei interne care le permite sa obtina rezultate mai mari atat in ​​capacitatea de vanzare, cat si in capacitatea operationala, odata cu obtinerea certificarii ISO.

De ce standarde ISO are nevoie compania mea?

Exista peste 16.500 de standarde de management diferite, prin urmare, gasirea celor potrivite pentru afacerea dvs. poate fi uneori confuza.

Cel mai bun loc pentru a incepe este managementul calitatii ISO 9001, deoarece acesta este standardul principal pe care se bazeaza majoritatea celorlalte standarde cunoscute. Este axat pe serviciul pentru clienti si asigurarea clientului dvs. de a primi serviciul pe care il doresc, la un moment dat, pentru un cost corect.

Pe baza activitatilor companiei dvs., pot exista standarde suplimentare care sa completeze activitatea, adica, deoarece companiile de deseuri si reciclare pot beneficia de managementul de mediu ISO 14001, deoarece acesta este un element fundamental pentru industria lor, sau pot beneficia de o afacere de productie.

ISO 45001 este certificarea pentru sanatatea si siguranta, iar o asemenea certificare este ideala pentru o asemenea companie in timp ce utilizeaza o multime de masini grele, care ar putea avea riscuri asociate.

Cel mai bun mod de a afla ce standarde sunt cele mai relevante este sa contactati astazi companiile care se ocupa de obtinerea certificarilor, si sa comunicati informatii despre afacerea dvs. Accesand https://www.certificareiso.ro, veti putea primi un raspuns cu privire la detaliile standardelor / celor mai relevante pentru compania dvs.

Ce este o neconformitate?

O neconformitate este atunci cand ceva din cadrul afacerii nu merge conform planului, ceea ce poate duce la o reclamatie a clientilor sau la o intarziere a procesului normal. Acestea trebuie privite ca „oportunitati de imbunatatire” si sunt inregistrate astfel incat tendintele sa poata fi identificate si sa poata fi luate masuri.

Ce este ISO 9001?

ISO 9001 este un sistem de management al calitatii care poate fi integrat in orice afacere. Este concentrat pe asigurarea activitatii oferite de un nivel de calitate constant clientilor, prin procese si proceduri bine definite si revizuite in mod regulat.

Sistemul se integreaza pe deplin in procedurile de afaceri existente si devine parte a culturii din cadrul organizatiei. In cele din urma, o afacere nu va indeplini o sarcina conforma cu ISO 9001, ci va indeplini sarcina pentru binele afacerii. Sistemul acopera opt principii principale de afaceri care sunt:

  • Orientarea catre client;
  • Conducere;
  • Implicarea oamenilor;
  • Abordarea procesului;
  • Abordarea sistemului de management;
  • Imbunatatire continua;
  • Abordarea faptica a luarii deciziilor;
  • Relatii de furnizor reciproc avantajoase.

Ce este ISO 14001?

ISO 14001 este un sistem de management de mediu care poate fi integrat in orice afacere. Principalul obiectiv al unui sistem de management de mediu este reducerea costurilor, reutilizarea resurselor si, daca nu se poate reutiliza, reciclarea pe cat posibil.

Forteaza o companie sa constientizeze si sa controleze aspectele activitatii care au un impact asupra mediului. Poate evidentia zonele din cadrul afacerii care au un consum mare si / sau risipa, ceea ce duce la economii de costuri, iar in anumite industrii se asigura ca compania isi pastreaza cerintele legale si de reglementare.

Intrucat este aproape imposibil sa va asteptati ca o companie sa fie 100% ecologica, sistemul este axat pe incurajarea unei afaceri pentru a reduce utilizarea materiilor prime sau daca acest lucru nu este posibil sa mentina utilizarea acestor materiale in mod continuu.

Sistemul permite companiei sa isi stabileasca propriile tinte, permitandu-va astfel sa creati obiective realizabile fara a compromite activitatile generale de zi cu zi ale afacerii.

0 Shares
You May Also Like