Pachet complet de servicii, in cazul inchirierilor de imprimante

0 Shares
0
0
0

Deschiderea unei afaceri in domeniul copierilor si tipariturilor nu este o misiune usoara. Dincolo de identificarea spatiului si de obtinerea autorizatiilor necesare, ai nevoie si de un capital consistent pus deoparte in vederea achizitiei de dispozitive de copiere.

In acest sens, trebuie spus doar ca o simpla imprimanta multifunctionala de mare capacitate, capabila sa suporte operatiuni precum copiere, listare sau scanare, poate ajunge si la cateva mii de euro.

Aceasta fara a mai pune la socoteala imprimantele pentru tiparituri de mari dimensiuni, precum harti sau proiecte de arhitectura, pentru care va trebui sa scoti niste bani in plus din cont.

Dincolo de acestea, la un centru de copiere mai ai nevoie de aparate de laminat, de brosat si de ghilotine pentru taiat, de capsatoare speciale si sisteme de legatorie, fara de care o astfel de afacere nu poate functiona.

Din fericire pentru tine, exista astazi locuri de unde poti procura toate aceste dispozitive costisitoare, fara sa te coste mii sau zeci de mii de euro, asa cum se intampla in cazul magazinelor de profil.

Sa vedem insa care ar fi avantajele pe care le vei primi odata ce vei calca pragul unui astfel de centru de inchirieri imprimante.

Transport si instalare gratuite

Primul avantaj de care vei beneficia, pe care multi nu il iau in calcul este legat de transport si de instalare.

Daca in privinta transportului sa spunem ca si-l poate permite aproape oricine detine o autospeciala ceva mai mare, chiar si acest lucru este uneori inaccesibil, daca vorbim de acoperirea unei distante mai mari.

Din acest punct de vedere, compania de inchirieri imprimante iti va livra in conditii de maxima siguranta dispozitivul tau de copiere, in orice punct din tara. De asemenea, un aspect foarte important este instalarea.

Nu e de ici-colo sa ai imprimanta in batatura, iar in cateva ore sa te si apuci de lucru pe noul dispozitiv, fara sa te preocupe alimentarea, montarea diferitor sertare si punerea in functiune.

Mentenanta si consumabile asigurate

Dincolo de aceasta, un aspect important este mentenanta. Aceasta va fi asigurata pe toata perioada inchirierii echipamentului, fara costuri suplimentare din partea ta. Surpriza cea mai mare vine insa in privinta consumabilelor.

Stim ce scumpe sunt cartusele laser, spre exemplu, precum si reumplerea cartuselor in cazul imprimantelor cu cerneala. De asemenea, in orice moment, la o imprimanta folosita indelung se poate strica ceva, astfel incat asigurarea consumabilelor este un efort deosebit.

In fine, nu trebuie sa iti faci griji ca nu vei sti sa folosesti imprimantele gigant. In cazul incheierii unui contract cu un centru de inchirieri imprimante vei avea la pachet si instruirea personalului, astfel incat sa te asiguri ca afacerea ta va functiona din prima la parametri optimi.

0 Shares
You May Also Like