Convertor Valutar

Curs valutar

Vremea in tara

Sondaj

Care credeti ca e cea mai buna masura pentru iesirea din recesiune?
 

Utilizatori online

Avem 87 vizitatori online
zonia.ro
Arhivatorul.ro
Cum ne dam seama de calitatea produselor cosmetic?

Cum-ne-dam-seama-de-calitatea-produselor-cosmetic Noi, femeile, chiar daca suntem constiente de faptul ca in cadrul magazinelor cu produse cosmetice amplasate in statiile de metrou sau in incinta magazinelor de haine nu vom gasi produse de calitate, totusi suntem foarte tentate sa tragem o privire deoarece s-ar putea sa gasim ceva dragut.

Ceea ce se si intampla de foarte multe ori. Gasim un fard de pleoape cu o culoare interesanta ce ne atrage atentia sau un creion de buze waterproof iar pretul redus al acestora ne indeamna sa le cumparam.

Dupa ce ajungem acasa si le folosim constatam ca nu am luat o decizie prea inteleapta. Iar produsele cu pricina sunt predestinate sa stea in trusa noastra de machiaj luni de zile fara a le folosi. Intr-un final ne hotaram sa le aruncam la gunoi.

Piata produselor cosmetice este foarte bogata si din aceasta cauza riscam sa ne pacalim prin produse lipsite de calitate. Exista cateva criterii minime pe care daca le-am respecta am putea sa reducem riscurile de care vorbeam. Este vorba, in primul rand, de pretul acestora, de aspectul lor si de eficienta acestora in raport cu utilizarea lor.

Vorbim aici in special de produsele folosite pentru machiaj. Criteriul pretului se aplica aproape in orice domeniu, chiar si in cel cosmetic. Cu cat un produs este mai scump, cu atat acesta este mai bun din punct de vedere calitativ.

In cazul unui ruj la un pret de aproximativ 100 de lei acestuia i se va putea observa calitatea prin persistenta sa. De asemenea, atunci cand vorbim de rujuri, un alt criteriu al calitatii lor poate fi chiar si mirosul. Un ruj de calitate poate fi recunoscut printr-un miros placut, spre deosebire de celelalte care, de cele mai multe ori, nu prezinta niciun fel de miros.

Totodata, atunci cand ne dorim un fond de ten profesional, spre exemplu, il vom incerca pe pielea noastra. Se poate observa foarte usor cum cele de calitate se intind perfect pe piele, spre deosebire de cele la preturi foarte mici care lasa urme.

Calitatea lor este precum cea a pantofilor. Atunci cand probezi un pantof de calitate vei fi surprinsa sa constati ca e facut aproape dupa forma piciorului tau si este foarte comod. Asta se intampla datorita fabricarii lor dupa calapoade bine definite.

Marii producatori de produse pentru machiaj testeaza la randul lor aceste produse inainte sa iasa pe piata pentru a se asigura ca se potrivesc majoritatea tipurilor de ten.


 
Amancio Ortega- miliardarul de la Zara

amancio-ortegaAmancio Ortega Gaona, cel care a creat un adevarat fenomen in industria modei, este recunoscut drept un om si un lider cu picioarele pe pamant, ale carui principii au ramas neschimbate, in ciuda acumularii unei averi colosale, estimata de Forbes la 24 miliarde de dolari.

Este foarte probabil ca numele Inditex (Industria de Diseño Textil) sa nu va spuna nimic, dar este imposibil sa nu fi intrat macar o data intr-unul dintre cele peste 3.100 de magazine detinute de grupul spaniol in nu mai putin de 64 de tari din intreaga lume: Europa, America, Asia, Africa.

Din portofoliul Inditex fac parte 8 branduri, unele dintre acestea fiind extrem de cunoscute, in timp ce altele se indreapta cu pasi repezi catre acelasi statut: Zara (1.000 de magazine si aprox. 2/3 din cifra de afaceri a grupului), Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Skhuaban (Kiddy’s Class).

In ziua in care a avut loc listarea la bursa a Inditex si Ortega a devenit cel mai bogat om din Spania (23 mai 2001), acesta nu a sarbatorit succesul. S-a dus la birou, a urmarit un sfert de ora stirile, a aflat ca a castigat 6 miliarde de dolari, iar apoi s-a dus sa ia pranzul la cantina companiei. In acelasi an, proprietarul companiei, Amancio Ortega Gaona (70 de ani la vremea aceea), a intrat in topul Forbes direct pe locul 43, cu o avere estimata la 6,6 miliarde de dolari.

Citeşte mai mult...
Afacerea zilei este un portal despre afaceri care cuprinde in structura propuneri de afaceri, povesti de succes, tipuri de contracte, francize, afaceri la cheie si stiri economice, din finante, auto, turism, imobiliare. Copywright of Dan Bradu .ro -Za Blog