Convertor Valutar

Curs valutar

Vremea in tara

Sondaj

Care credeti ca e cea mai buna masura pentru iesirea din recesiune?
 

Utilizatori online

Avem 94 vizitatori online
zonia.ro
Arhivatorul.ro
Cum se amplaseaza raioanele in magazine?

Cum-se-amplaseaza-raioanele-in-magazine Amplasarea raioanelor se face pe baza ideii ca nu toate spatiile din magazine au aceeasi valoare. Valoarea unui spatiu descreste in functie de distanta care se afla intre el si intrarea principala. Cu cat este o distanta mai mare cu atat valoarea spatiului creste. Articolele care sunt plasate in cele mai valoroase zone au rolul de a aduce un venit in plus si isi justifica si costul ridicat.

Indiferent ca vorbim despre produse aranjate pe un raft de lemn sau pe un raft metalic amplasarea se face in functie de valoarea spatiului explicata mai sus.

Se recomanda sa evitati alaturarea unor raioane pe care clientii le viziteaza frecvent si de asemenea se recomanda evitarea alaturarii rafturilor care sunt vizitate foarte rar de catre clienti. Trebuie sa tineti cont si de numarul maxim de consumatori pe care ii puteti avea in magazin pentru ca se intampla foarte rar ca unii cumparatori sa se intoarca din drum pentru ca in fata raftului unde au ei interes este o foarte mare aglomeratie.

Se recomanda pozitionarea raioanelor astfel incat clienti sa poata face cu usurinta cumparaturile. De asemenea atunci cand pozitionati rafturile trebuie sa tineti cont si de modul in care se comporta clientii, aspectele urmatoare avand o importanta vitala:

Majoritatea clientilor viziteaza magazinul din dreapta si se misca in sens invers acelor de ceas.

Culoarele trebuie sa fie cat mai lungi. Statisticile arata ca un sfert dintre clienti au tendinta de a parcurge intreaga suprafata de vanzare in special in magazinele care au gondole continue si numai 5% dintre cele care au culoare transversale.

Articolele care se consuma curent ar trebui sa fie pozitionate pe diverse culoare pentru ca vizitatorul sa circule cat mai mult.

In afara de produsele foarte speciale care se pun in zone de interes, in aceste zone sa mai pot plasa si produse complementare care au o utilizare mai putin curenta si sunt mai putin premeditate.

La dreapta ar trebui plasate produse de mibilier, textile, electrocasnice si in stanga alimenele si produsele de apel, daca luam in calcul tendia clientului de a se intorce spre dreapta cand intra in magazin.

Amplasarea rafturilor se face adesea avand la baza un compromis intre doua componente principale ale comertului: obiectivele si anume intentia de a il determina pe client sa se deplaseze prin fata a cat mai multe raioane fara sa ii creati o senzatie de circuit impus si prezenta restrictiilor tehnice pe care le are cladirea (coloanele, intrarile, camerele frigorifice si forma).

Dimensiunile pentru rafturi se aleg stabilind mai intai care este spatiul de vanzare ce se acorda pentru fiecare dintre produse sau pentru o anumita familie de produse utilizand cifra de afaceri pe care magazinul o prevede. Daca se prevede o vanzare a camasilor de barbati de 10% dintr-un total de vanzari atunci camasile pentru barbati vor avea alocat un spatiu comercial de 10% din intreaga suprafata a magazinului. Se urmareste profitabilitatea pe care o are produsul. O regula de baza este marirea suprafetei pentru articole sau familiile de produse care ofera o profitabilitate ridicata pe unitate.


 
Sergey Brin si Larry Page- fondatorii Google

google, sigla google  Povestea lui Larry Page si Sergey Brin - multimiliardarii care poarta pantaloni scurti si care au fondat o companie care a depasit capitalizarea bursiera a General Motors sau Ford.
 
In 1999, cand ideea de Internet era pe buzele tuturor, doi pusti de 25 de ani isi propuneau sa realizeze un computer la fel de complex ca acela din Star Trek, care sa dea intotdeauna raspunsul exact la orice fel de intrebare. Si asta in numai o fractiune de secunda.
 
Parea putin probabil ca Page si Brin vor reusi in ceea ce isi propun. Principalul lor competitor - Yahoo! Inc - era deja o companie redutabila, cu rezultate financiare solide si care avea cativa ani buni de experienta pe piata. Ceea ce - in lumea extrem de dinamica a Internet-ului - poate insemna enorm.

Si-au dat insa seama ca exista posibilitati enorme de a imbunatati experienta de cautare online. Primele motoare de cautare, care sortau paginile pe baza analizei cuvintelor cheie si a pozitiilor lor in document, se dovedeau depasite odata cu expansiunea web-ului. Cei doi au gasit, ca posibil raspuns, solutia de a lua in calcul miliardele de linkuri intre paginile web.
Citeşte mai mult...
Afacerea zilei este un portal despre afaceri care cuprinde in structura propuneri de afaceri, povesti de succes, tipuri de contracte, francize, afaceri la cheie si stiri economice, din finante, auto, turism, imobiliare. Copywright of Dan Bradu .ro -Za Blog